اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حامیان داعش دست از پا خطا کنند، به شدت آن ها را تنبیه می کنیم

حامیان داعش دست از پا خطا کنند، به شدت آن ها را تنبیه می کنیم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ قاطع سپاه به تروریست ها، گفت: اگر حامیان داعش بخواهند دست به حرکت دیگری بزنند و یا در تقویت تروریسم و تکفیری در منطقه به ما آسیب بزنند ما قادر هستیم آنها را هم به همین شکل و بدتر، تنبیه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به پاسخ قاطع سپاه به تروریست ها، اظهار داشت: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی وعده ای بود که سردار فرمانده کل سپاه داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,

وی ادامه داد: برخورد و تنبیه ما به مراتب سخت از کاری خواهد بود که داعش انجام داده است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدام سپاه سه پیام می تواند داشته باشد، گفت: اول این که به حمدالله نیروی هوا و فضا سپاه تبدیل به یک قدرت بازدارنده در منطقه شده است.

,

وی عنوان داشت: شش موشک استفاده شده موشک های میان برد می باشد که ما به حول قوه الهی دارای موشک های دور برد قاره پیما هستیم که اگر حامیان داعش بخواهند دست به حرکت دیگری بزنند و یا در تقویت تروریسم و تکفیری در منطقه به ما آسیب بزنند ما قادر هستیم حامیان داعش  را هم به همین شکل و بدتر، تنبیه کنیم.

,

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به پیام دوم این اقدام ، افزود: قدرت های منطقه و مردم منطقه و کشورهای منطقه باید بدانند  پشتوانه مقتدری مانند جمهوری اسلامی دارند.

,

وی خاطرنشان شد: پیام سوم این اقدام این است که رژیم صهیونیستی و تکفیری ها باید این را خوب بفهمند که اگر بخواهند با دم شیر بازی کنند شدیداً تنبیه خواهند شد و این چشمه ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران می باشد.

,

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به فاصله 700کیلومتری، ابراز داشت: موشک های ما نقطه زن است به گونه ای که محل استقرار داعش را از فاصله 700 کیلومتری با شش فروند موشک منهدم کرد و آن‌ها را به جزای عمل خود رساند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه