اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تاکنون یک تن مواد مخدر در استان کشف شده است

از ابتدای امسال تاکنون یک تن مواد مخدر در استان کشف شده است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در سفر به فارسان از رشد 90 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به یک‌تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید قدیر مرتضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار در خصوص فعالیت دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های اجرایی مختلف گفت: خوشبختانه کشفیات یک‌تن  را در استان داشتیم که نسبت به سال گذشته  رشد90 درصدی و قابل‌توجهی را در این زمینه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,

 

,

کشفیات 50 درصدی مواد مخدر در شهرستان فارسان

وی در ادامه افزود:در شهرستان فارسان  نیز در خصوص کشفیات رشد50 درصد را شاهد بوده‌ایم که این امر نشان‌دهنده تلاش وهمت مسئولان امر در این حوزه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد:در حوزه کارکردهای اجتماعی و برنامه‌ریزی  در خصوص مسائل پیشگیرانه رشد حدوداً 100 درصدی را داریم و در طیف‌های مختلف،اعضا محترم شوراها و دهیاری‌ها خوشبختانه توانمند شده‌اند و برنامه‌ریزی‌های آموزشی برای آن‌ها صورت گرفته که منجر به سطح قابل‌قبول از بحث آگاهی،دانش و بینش مردم در خصوص مضرات این موضوع بوده است.

وی اظهار داشت:نکته مهم و حائز اهمیتی در این حوزه مواجه هستیم که ازجمله آن شناسایی خانواده‌های  در معرض آسیب و برنامه‌ریزی در این خصوص و انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب‌های بیشترمی باشد.


انتهای پیام/

, کشفیات 50 درصدی مواد مخدر در شهرستان فارسان,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه