اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین؛

روز قدس روز تزلزل آمریکا و زوال رژیم صهیونیستی در دنیا است

روز قدس روز تزلزل آمریکا و زوال رژیم صهیونیستی در دنیا است
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین گفت: روز قدس روز حضور میلیون ها نفر از انسان‌هایی است که در راهپیمایی خود نشان می‌دهند عمر رژیم غاصب اسرائیل رو به زوال است و جبهه مقاومت و انتفاضه به زودی احیای فلسطین و قطع ید رژیم نامشروع اسرائیل را رقم خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علیرضا براتعلی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین در گفتگو با خمین نیوز با اشاره به روز قدس گفت: ۳۸ سال پیش بود که بت شکن قرن حضرت روح‌الله(ره) در یک راهبردی آینده نگر برای آزادی قدس شریف و به پا خواستن امت اسلامی در رویارویی جهانی با رژیم جعلی اسرائیل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی اظهار کرد: آن روز در میهن اسلامی مان شعار حمایت از فلسطین و انتفاضه مردم مقاوم آن سرزمین داده ‌شد اما امروز این حرکت الهی که مبتنی بر کلام خداوند خطاب به بندگان صالح و پیامبران بود که در برابر ظلم ظالمان بایستید و برای مقابله با دشمنان خود ساز و برگ جنگی مهیا کنید، جای خود را در دل و جان همه آزادگان عالم باز کرده است که در هزاران نقطه از جهان و با فریاد میلیون‌ها انسان آزاده، شعار حق طلبی و ظلم ستیزی بلند شد.

,

براتعلی بیان کرد: روز قدس، روز نمایش ناکامی جبهه استکبار در جلوگیری از گفتمان انقلاب اسلامی ایران در جهانی شدن این آرمان است.

,

وی ادامه داد: روز قدس روز حضور میلیون ها نفر از انسان‌هایی است که در راهپیمایی خود نشان می‌دهند عمر رژیم غاصب اسرائیل رو به زوال است و این جبهه مقاومت و انتفاضه است که انشا الله احیای فلسطین و قطع ید رژیم نامشروع اسرائیل را رقم خواهد زد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین وحدت را یکی از پیام‌های اصلی این روز خواند و تصریح کرد: پیام این روز پیام وحدت حول محور فرموده امام راحل امت است که "اسرائیل باید از بین برود و قدس آزاد شود" که تحقق این شعار در افق مبارزه و جهاد است.

,

براتعلی اقدامات به هنگام کشور در برابر استکبار را از جمله پیام‌های این روز دانست و افزود: پیام دیگر این روز که باید به خوبی از جانب اسرائیل و حامیان آن از جمله آمریکا، انگلیس و عربستان، گروه‌های تکفیری و داعش درک شود، اقدامات مجاهدانه و به هنگام کشوری است که تنها شعار حمایت از نهضت‌های آزادی بخش و مقاومت را دارد.

,

وی در ادامه افزود: این کشور قاطعیت و جرات در برخورد با آنانی را دارد که به خود اجازه می‌دهند تا با اعمال شرارت و ترور، خون‌های انسان‌های بی گناه و بی دفاع را بر زمین بریزند.

,

براتعلی گفت: سیلی کوچک موشکی سپاه بر چهره کثیف گروهک تروریستی این پیام را برای آنهایی که با مستی و غرور به رقص شمشیر می‌پردازند و داعیه حکومت بر جهان را از راه غارت و چپاول طی می‌کنند دارد که به خود آئید و در تحلیل‌ها و اظهارنظرهای خود نسبت به ملل آزاده به خصوص ایران اسلامی تجدید نظر کنید که این پیام را باید مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و وهابی حاکم عربستان جدی بگیرد.

,

وی افزود: این روز یک روزی الهی است و فرصتی است برای به نمایش گذاشتن قدرت و اراده مصمم میلیون‌ها مسلمان و غیر مسلمان در نابود سازی این غده سرطانی و رژیم اشغالگر قدس که بر همین اعتقاد الهی مشتاقانه و با عزمی راسخ در راهپیمایی روز قدس با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شرکت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه