اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه :

روز قدس،دندان طمع دشمنان حقیقت را از بیخ می کند

روز قدس،دندان طمع دشمنان حقیقت را از بیخ می کند
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه گفت:حضور پرشور مردم موجب ناامیدی و کنده شدن دندان طمع دشمنان می شود، این حضور به منزله وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نارخبر، حجت الاسلام حسینعلی یزدان دوست بویراحمدی رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر گفت:  دوران بزن و دررو تمام شده است، سخن ولایت امام خامنه ای برای ما نص است، لذا دستور بدهد ملت عزتمندمان با روحیه ولایی خودشان را با تمام وجود فدای نظام و انقلاب می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی افزود: امسال  مردم به تبعیت از رهبری و هم اینکه احساس می کنند، دشمنان ما از قبیل داعش و تکفیری ها بیشتر دندان نشان دادند و تعرضاتی به مجلس و میهن ما داشتند، با غیرت، عزت و دینداری خودشان در راهپیمایی روز قدس پرشورتر از قبل حاضر می شوند.

,

یزدان دوست با اشاره به افزایش توانمندی های جمهوری اسلامی بیان کرد: به اسراییل و یاران و اربابان خونخوارش مانند داعش و آمریکا به فرموده رهبری ما سیلی می زنیم و اجازه نمی دهیم برای آینده میهن عزیزمان توطئه کنند.

,

وی ادامه داد: حمله موشکی نشان از اقتدار نظام و رهبری ما بود و ملت و مجلس و تمام جناح ها احساس غرور کردند که موشک هایی با این برد و دقت شلیک شد.

,

یزدان دوست تبلیغات اسلامی ساوه

, یزدان دوست تبلیغات اسلامی ساوه,

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه در خصوص راهپیمایی امسال اظهار کرد: تجمع ابتدایی برای شروع راهپیمایی در میدان معلم مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) است و ساعت ۱۱ راهپیمایی از مسیر خیابان دکتر شریعتی آغاز و تا مصلی امام علی(ع) ادامه می یابد.

,

وی حضور پرشور مردم را موجب ناامیدی و کنده شدن دندان طمع دشمن دانست و افزود: این حضور به منزله وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه