اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر عنوان کرد:

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کوثری

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کوثری
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر گفت: در 2 سال اخیر 2 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزایی جدید و پشتیبانی از طرح های صنوات گذشته به مددجویان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، سید غلامرضا مظلومی آل هاشم با بیان اینکه کمیته امداد بازوی اجرایی نظام در امر ایجاد اشتغال مددجویان است، گفت: کمیته امداد با شناسایی و معرفی مددجویان( نیازمند و واجد شرایط) به بانک های عامل به منظور توانمند سازی و خوداتکایی آنان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه در دستور کار کمیته امداد حضرت امام(ره) قرار دارد و تا به امروز مساعدت های قابل توجهی در راستای محرومیت زدایی، اشتغالزایی و توانمند سازی خانوار های تحت پوشش انجام یافته است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر خاطر نشان کرد: در سال 94 یک میلیارد و 100 میلیون تومان و در سال نود و پنج 900 میلیون تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزایی جدید و پشتیبانی از طرح های سنوات گذشته مددجویان پرداخت شده است.

,

مظلومی با اشاره به اینکه طرح های خود اشتغالی با سطح کیفی بالا و ممتاز حمایت ویژه می شوند گفت:به مددجویان و یا فرزندان آنان که طرح اشتغالزایی ممتاز با سطح کیفی بالایی ارائه می دهند، تسهیلات 50 میلیون تومانی با هدف محرومیت زدایی اختصاص می یابد.

,

وی تصریح کرد: این تسهیلات کم بهره مختص مددجویان یا فرزندان مددجویان کوثری می باشد که برای تقویت و ارتقای طرح اشتغالزایی آنان در نظر گرفته شده است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر با بیان اینکه این نهاد با پرداخت تسهیلات بویژه در امر اشتغال، زمینه توانمندی نیازمندان را فراهم می کند، گفت: ارائه تسهیلات اشتغال به مشمولان مددجو با هدف فراهم کردن شرایط توانمندسازی خانواده‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد فرصت شغلی پایدار در جهت خودکفایی آنان و درنتیجه خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد صورت می‌گیرد.

,

مظلومی در پایان با اشاره به آموزش مددجویان تحت پوشش در حوزه های صنعتی و فنی گفت: آموزش های فنی وحرفه ای به صورت کوتاه مدت و بلند مدت، با توجه به محوری بودن نقش توانمندی خانواده های محروم وکم بضاعت به عنوان گامی موثر برای جهش این افراد در میدان اقتصادی با جدیت در حال انجام است؛ بر این اساس مددجوی مستعد فاقد مهارت بر اساس علاقه مندی و سنجش بازار کار با هماهنگی این نهاد برای گذراندن دوره های آموزشی بلند مدت به مراکز معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای و با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه