اخبار داغ

رئیس اتحادیه اصناف الکترونیک شهرستان اشتهارد:

اتاق اصناف اشتهارد به زودی تشکیل خواهد شد

اتاق اصناف اشتهارد به زودی تشکیل خواهد شد
حبیب الله نوری: یکی از مهم ترین مشکلات اتحادیه اصناف اشتهارد نبود اتاق اصناف در شهرستان است که طبق گفته ی رئیس اداره صنعت و معدن اشتهارد و فرماندار شهرستان به زودی اتاق اصناف در شهرستان تشکیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله نوری رئیس اتحادیه اصناف الکترونیک شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر با اشاره به نبود اتاق اصناف در اشتهارد، گفت: یکی از مهم ترین  مشکلات اتحادیه اصناف اشتهارد نبود اتاق اصناف در شهرستان است که طبق گفته ی رئیس اداره صنعت و معدن اشتهارد و فرماندار شهرستان به زودی اتاق اصناف در شهرستان تشکیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

وی در ادامه افزود: با تشکیل اتاق اصناف، می توان با پیگیری بیشتر خدمات رسانی را بهبود ببخشیم و با ارائه نقطه نظرات در خصوص مشکلات شهر، مشکلات اداری و مشکلات اصناف، شاهد بهبود محیط کسب و کار در شهرستان باشیم.

,

حبیب الله نوری در ادامه تصریح کرد: ۷ صنف از جمله بخش الکتریکی، الکترونیک(کامپیوتر ها)، طلافروش ها، چاپ و بنر، عکاسان(عینک سازان) و تجهیزات مخابرات تحت پوشش اتحادیه اتحادیه اصناف الکترونیک شهرستان اشتهارد قرار دارند.

,

وی در ادامه افزود: حدودا یک سال است کار را در این اتحادیه از صفر شروع کردیم و با گذشت یک سال، اعضا از ۵۰ نفر به ۹۵ رساندیم و بیش از ۱۵ جواز صادر شده و در دست بررسی است.

,

نوری خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد این اتحادیه ساماندهی به اصناف شهرستان اشتهارد است و امیدواریم بتوانیم پشتیبانی از اصناف را به نحو احسن انجام دهیم.

,

وی اظهار داشت: خدمات رسانی در این اتحادیه شامل: ایجاد شغل، رایزنی با شرکت ها در زمینه های پشتیبانی خدماتی، تعمیرات کامپیوتر ها، پیگیری کارهای مالیاتی و از این قبیل موارد است.

,

رئیس اتحادیه الکترونیک شهرستان تصریح کرد: از مسئولین شهرستان خواهشمندیم برای ۹ اتحادیه موجود در اشتهارد فضایی ایجاد کنند تا بتوانیم سرانجام به اهداف مورد نظر دست یابیم و خدمات رسانی به اعضا بهتر انجام گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه