اخبار داغ

توسط نیروهای اورژانس هوایی؛

چوپان گرفتار شده در ارتفاعات قزوین نجات یافت

چوپان گرفتار شده در ارتفاعات قزوین نجات یافت
توسط نیروهای اورژانس هوایی چوپان گرفتار شده در ارتفاعات قزوین نجات یافت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فخار سلیمانی مدیر عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با  صبح قزوین گفت: عصر روز دوشنبه 29 خرداد ماه 96 درخواست کمک برای یک بیمار در ارتفاعات کوه توی چال از کوههای اطراف روستای عباسک الموت از طرف یک چوپان فصلی که در چادر زندگی میکرد، مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,
 
,
وی اظهار کرد: محل مورد نظر فقط چند ساعت راه مالرو داشته و دسترسی زمینی به آن بسیار سخت بود ولی با این اوصاف آمبولانس پایگاه اعزام شد.
,
 
,
این مسوول ادامه داد: پس از حضور نیروهای امداد بلافاصله با همراه بیمار تماس حاصل و با صحبت های نهایی و تایید پزشک کشیک مرکز نیاز اعزام اورژانس تایید شد. از این رو درخواست اعزام اورژانس هوایی صورت گرفت ولی به دلیل نداشتن مختصات منطقه ای و مشخص نبودن موقعیت محل گروه پروازی از اعزام خودداری کردند.
,
 
,
فخار سلیمانی بیان کرد: یکی از تکنسین های اورژانس که در همان منطقه مشغول خدمت بود و اصالت به همان مکان داشت برای کمک به تیم امدادی اعلام آمادگی داشت.
,
 
,
وی اضافه کرد:این جوان شناخت کامل از کوههای اطراف داشت و حتی بیمار را هم می شناخت و به عنوان همراه بالگرد بعنوان راهنما اعزام شد.
,
 
,
مسوول مدیریت عملیات بحران علوم پزشکی قزوین اذعان کرد: در نهایت با پیگیری های مصرانه مسئول پایگاه هوایی و سرپرست شیفت بالگرد همراه با تکنسین های اورژانس و گروه پروازی به منطقه ای در الموت اعزام شدند و در آنجا با همراهی تکنسین راهنما به سمت منطقه مذکور حرکت کردند و بر بالین بیمار حاضر شدند.
,
 
,
وی گفت:تمامی مسئولین و همکاران اورژانس و هوانیروز متحد شدند تا این چوپان گرفتار در کوه به روند درمانی و رسیدن به سلامت خود دست یابد. اکنون بیمار در یکی از بیمارستان های شهر در حال درمان و حال عمومی وی رو به بهبود است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه