اخبار داغ

رییس اداره اوقاف و امورخیریه ساوه:

آرمان آزادی فلسطین با ابتکار امام(ره) از سازشکاری سران عرب در امان ماند

آرمان آزادی فلسطین با ابتکار امام(ره) از سازشکاری سران عرب در امان ماند
رییس اداره اوقاف و امورخیریه ساوه گفت:اگر این اقدام امام خمینی(ره) نبود همانطور که امروزه شاهد هستیم آرمان آزادی فلسطین،با سازشکاری سران عرب به فراموشی سپرده می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سید محمدباقر طباطبایی رییس اداره اوقاف و امورخیریه ساوه به نارخبر، گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت می کند که این مردم اهل ترس و بی تفاوت به دشمن نیستند و برای دفاع از عزت و استقلال خود همیشه در میدان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، , نارخبر، ,

وی افزود: نگاه به مسایل جهان نشان می دهد هرجا مردم بی تفاوت بوده و در دفاع از منافع ملی متحد نبودند، کشورهای مستکبر شروع به اختلاف افکنی و تضعیف آن کشور کرده اند.

,

طباطبایی بیان کرد: مستکبرین با شعارهای آزادی و رفاه در هر کشوری رخنه کردند، آن کشور را مطیع اوامر خود و از منابع آن برای درآمدزایی و سایر منافع سرزمینی استفاده کردند.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: همانطور که ایشان تاکید بر افزایش آگاهی مردم دارند ، هر ملتی که آگاه شود می داند که سیاست کشورهای جهان را منافع ترسیم می کند و اتحاد مردم می تواند مانع از طمع دشمن و خسارت های بیشتر شود.

,

روز قدس، روز بیزاری از شیطانیان پس از ایام عبادت الهی است

,

رییس اداره اوقاف و امورخیریه ساوه با اشاره به حوادث تروریستی تهران اظهار کرد: جنایتکاران داعشی سعی داشتند پس از این حوادث ، توسط سایر تیم های خود، جنایاتی را در سایر نقاط کشور اجرا کنند تا ترس بر جامعه ایران حاکم شود.

,

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه افزود: ولی نیروهای مسلح ما علاوه بر انهدام و دستگیری اعضای سایر تیم های تروریستی، با این شلیک های دقیق ثابت کردند که امنیت ملی خط قرمز ما است و از دوردست دشمنان را نابود می کنند.

,

طباطبایی با گرامیداشت یاد امام راحل تصریح کرد: این مرد بزرگ تاریخ با دوراندیشی خود یکی از بهترین ایام را که همه مسلمانان به تزکیه نفس پرداختند و شیطان را از خود دور کردند برای راهپیمایی روز قدس و اعلام بیزاری از ظلم دست نشانده شیطان انتخاب کرد.

,

وی افزود: اگر این اقدام امام خمینی(ره) نبود همانطور که امروزه شاهد هستیم آرمان آزادی فلسطین،با سازشکاری سران عرب به فراموشی سپرده می شد؛ پس از همه مردم هوشیار و ولایتمدار ساوه دعوت می کنم تا امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، حضورحماسی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه