اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار:

روز قدس نمادی از عدم سازش با دشمن است/ راهپیمایی روز قدس زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می کند

روز قدس نمادی از عدم سازش با دشمن است/ راهپیمایی روز قدس زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می کند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: روز قدس نمادی از مبارزه و عدم سازش کاری با دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین علیپور در گفت و گو با بصیر سبزوار با بیان اینکه روز قدس نماد ایستادگی در برابر ظلم است اظهارداشت: ایستادگی در برابر ظلم دشمنان فریضه ای است برگردن تمام مسلمانان و برگزاری روز قدس نشانی از عدم سازشکاری با دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه ملت مسلمان هیچ گاه مظلومان فلسطین را تنها نخواهند گذاشت تاکید کرد: مسئله قدس شریف به عنوان اولویت اصلی جهان اسلام با برگزاری راهپیمایی روز قدس جانی تازه گرفته و همچنان به مقاومت ادامه خواهد داد.

,

 

,

علیپور در ادامه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 25 سال آینده رژیم اسرائیل از بین خواهد رفت اشاره کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس زمینه سازی این نابودی را برای رژیم کودک کش اسرائیل فراهم خواهد کرد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار با اشاره به حمله موشکی سپاه به تروریست های داعش در منطقه تاکیدکرد: حضور مردم در راهپیمایی یعنی هدف بعدی این موشک ها تل آویو و حیفا خواهد بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه حضور در این مراسم برتمام مسلمانان و حامیان مظلم وظیفه ای خطی است ادامه داد: فریاد مرگ براسرائیل ،مرگ بر آل سعودو مرگ بر آمریکا ادامه راه شهیدان است.

,

 

,

علیپور با اشاره به اینکه باطل از بین رفتنی است تاکید کرد: زمنه سازی این نابودی در گروه برگزاری شکوهمند این مراسم جهانی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه