اخبار داغ

بار دیگر اتفاق افتاد؛

رخداد تصادف بر اثر عدم استفاده مناسب از علائم ترافیکی

رخداد تصادف بر اثر عدم استفاده مناسب از علائم ترافیکی
بار دیگر در بلوار کشاورز شاهد رخداد تصادف بر اثر عدم استفاده مناسب از علائم ترافیکی بودبم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، چندی است که شهرداری بهار اقدام به تعویض جداول این بلوار گرفته است ؛ اما متاسفانه در تاریکی شب علائم نصب شده کافی نبوده و رانندگان را به اشتباه می اندازد و منجر به تصادف می شود که شب گذشته نیز شاهد رخداد تصادفی دیگر در این بلوار بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

چند شب گذشته شاهد گزارشی از رخداد تصادف در این مکان بودیم که یک دستگاه خودروی ال 90 بر اثر تاریکی متوجه کوپه های شنی در این بلوار نشده و بر روی آنها رفته بود که این موضوع باعث واژگونی این خودرو شده بود و شب گذشته نیز شاهد گزارش دیگری در خصوص حادثه ای مشابه در این مکان بودیم.

,

با یکی از شهروندان در این مورد گفتگویی داشتیم وی دراین باره گفت:  بنده نیز از همانجا رد شدم ولی متأسفانه هیچ علامت و چراغ هشدار دهنده ای روشن نبود، طی این چند روز چندین تصادف به همین شکل در همانجا اتفاق افتاد. آیا این بی مسئولیتی عوامل شهرداری و راهنمایی و رانندگی نیست؟

,

این شهروند ادامه داد: اگر چراغ یا علامت هشدار دهنده که در شب لازم است ، نصب میکردند، این حوادث رخ نمیداد. فقط چند تکه جدول وسط خیابان گذاشته اند و کسی که از میدان آزادگان به سمت همدان میرود بدون دیدن چراغ یا علامت چشمک زن ، چطور می تواند از وجود این چند تکه جدول در وسط خیابان مطلع شود.

,

وی ادامه داد: در چنین موقعیت هایی که تعمیرات انجام می شود باید مسئولین و عوامل در چند متری محل، علامت و چراغ چشمک زن نصب کنند تا اتومبیل های عبوری بتوانند وجود موانع را تشخیص دهند.

,

خوشبختانه هیچ یک از تصادفات منجر به آسیب جانی نشده است ؛ اما پیمانکار مسئول باید بیش از پیش در به کار بردن علائم ترافیکی دقت نماید تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

,

امیدواریم شهرداری محترم نسبت به پایان کار این بلوار سریعتر اقدام کند تا بیش از این شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه