اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در روز قدس نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن می کند

حضور مردم در روز قدس نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن می کند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بدون شک نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرده و نشانگر حمایت معنوی از همه آزادی خواهان در سراسر جهان برای پایان دادن به حکومت غاصبان و ظالمان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان به ویژه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.

دکتر ارسلان خالدی فر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانیان اظهار داشت: حضور مردم انقلابی برای دفاع از مظلومیت فلسطین اشغالی در روز قدس نماد آزادی خواهی و اتحاد و همبستگی ملتی است که همواره جنایات مدعیان حقوق بشر و دموکراسی را به گوش جهانیان رسانده اند.

وی با بیان اینکه، کشور ایران همواره پرچمدار جنبش های اسلامی و الهام بخش بیداری و حضور در صحنه مسلمانان جهان بوده و هست افزود: مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و جامعه دانشگاهیان و فرهیختگان این استان نیز همچون سال های گذشته با حضور مثال زدنی شان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، خشم و انزجار خود از سلطه گران و مستکبران را به گوش جهانیان خواهند رساند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بدون شک نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرده و نشانگر حمایت معنوی از همه آزادی خواهان در سراسر جهان برای پایان دادن به حکومت غاصبان و ظالمان می باشد.

خالدی فر در پایان اظهار داشت: اینجانب به نوبه خود از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دعوت می نمایم با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ ضمن دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران، شهدا و امام (ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حمایتشان از مسلمانان بی دفاع فلسطین را به جهانیان اعلام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه