اخبار داغ

معاون سیاسی و اجتماعی ستاد نماز جمعه گلستان:

پرتاپ موشک های سپاه نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی در جهان و منطقه است

پرتاپ موشک های سپاه نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی در جهان و منطقه است
معاون سیاسی ستاد نماز جمعه بخش گلستان گفت: پرتاپ موشک توسط سپاه خود نشان دهنده اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جهان و منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علی مرادی معاون سیاسی ستاد نماز جمعه بخش گلستان ضمن اشاره به عملیات موشکی لیلة القدر سپاه، گفت: ما توانستیم جواب قاطعی را به تروریستهای تکفیری و دشمنان بدهیم و به آنها بفهمانیم که ایران جای ترقه بازی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه ایران در مقابل تجاوز دشمنان آرام نخواهد نشست، اظهار داشت: هر کجا از مرزهای کشور مورد تعرض قرار بگیرد از حملات موشکی ما در امان نخواهد بود و این قدرت و اقتدار سپاه و نیروهای مسلح را می‌رساند.

,

مرادی با تاکید بر اینکه شوخی با ایران عواقب بدی دارد، تصریح کرد: در همین راستا مقام معظم رهبری فرمود که آن‌ها سیلی محکمی خواهند خورد واین بیانات خود رمز می‌باشد که ساعاتی بعد حملات موشکی سپاه به تروریست‌های تکفیری آغاز شد.

,

وی همچنین نگرانی برخی از مسئولین را بی‌دلیل دانست، و اظهار داشت: ان شالله دوستانی که دلشان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لرزد و احساس خطر می‌کنند از کشور‌های بیگانه، بدانند که ایران جزو ابر قدرتمندترین کشور جهان در حوزه موشکی می باشد و هیچ گونه ترسی از دشمنان ندارد.

,

معاون سیاسی ستاد نماز جمعه بخش گلستان با اشاره به نارضایتی عده‌ای از پاسخ به حملات تروریستی، ادامه داد: برخی از مسئولین داخلی که دستشان را جلوی امریکا و اسرائیل گرفته‌اند هنوز در شوک هستند، و نه بیانیه‌ای منتشر کردند و نه پیام تقدیر و تشکر، اگر سپاه یا نیروهای مسلح کاری انجام دادند این افتخاری برای کل ایران می باشد.

,

وی با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای راهش را ادامه خواهد داد و از ورود دشمنان این نظام جلوگیری خواهد کرد، افزود: چرا برخی از مسئولین بعد از عملیات موشکی سکوت اختیار کرده‌اند، همه باید مواضع خودشان را صریح اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه