اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار:

روز جهانی قدس روز وحدت و جهاد اسلامی است

روز جهانی قدس روز وحدت و جهاد اسلامی است
فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار گفت: روز قدس، روزی است که همه با هم، فارغ از هر گونه جریان سیاسی در کنار هم با مشت‌های گره کرده بر علیه رژیم اشغال گر قدس، این جرشومه فساد و فتنه گر فریاد خواهیم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، علی یعقوبیان فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار صبح امروز و در آستانه آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز قدس به خبرنگار ما گفت: روز قدس روز حیات اسلام و روزی است که خون تازه‌ای در رگ‌های ملت فلسطین جاری می‌شود، روزی است که همه با هم فارغ از هر گونه جریان سیاسی در کنار هم با مشت‌های گره کرده بر علیه رژیم اشغال گر قدس، این جرشومه فساد و فتنه گر فریاد خواهیم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

وی در رابطه با حضور همیشگی و پرشور مردم در این راهپیمایی گفت: با حضور گسترده و باشکوه خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس، در جهت تحقق بزرگترین آرمان و خواسته حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یعنی وحدت امت اسلامی در برابر مستکبران و زورگویان و ایادی مرتجع آنها در منطقه گام خواهیم نهاد.

,

وی در ادامه اذعان داشت: امت مسلمان باید سیدله باشند، زیرا دشمنان ما در راس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار با همکاری و همیاری تعدادی از کشورهای عرب مرتجع می‌خواهند با فتنه‌انگیزی، قومی، مذهبی در منطقه و سرگرم کردن ما به مسائل متفرقه و جزئی ما را از مساله اول جهان اسلام یعنی مساله قدس دور نمایند.

,

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار گفت: مسلمانان باید با قرار دادن مساله قدس و آزاد سازی قدس شریف از چنگال رژیم نژاد پرست و تروریسم یعنی اسرائیل غاصب به عنوان محور و حدت و نماد اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی از آرمان قدس شریف و مردممظلوم فلسطین حمایت نمایند.

,

یعقوبیان در پایان گفت: انشالله به امید آزادسازی سرزمین‌های اشغالی ازچنگال بزرگترین دولت تروریسم یعنی اسرائیل تمام مسلمانان جهان در کنار یکدیگر گام برخواهیم داشت.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه