اخبار داغ

قدس چه روزی است:

روز قدس، روز مقابلۀ مستضعفین با مستکبرین

روز قدس، روز مقابلۀ مستضعفین با مستکبرین
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: «روز قدس» یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته‏‎ ‎‏باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، حجت الاسلام محمد جمشیدی اظهار داشت: روز قدس روز مقابلۀ مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابلۀ ملتهایی است که در زیر فشار‏‎ ‎‏ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است که باید مستضعفین‏‎ ‎‏مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روزی است که‏‎ ‎‏بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می دانند، و‏‎ ‎‏عمل می کنند به آنچه باید بکنند. و منافقین ـ آنهایی که با ابرقدرتها در زیر پرده آشنایی‏‎ ‎‏دارند و با اسرائیل دوستی ـ در این روز بی تفاوت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

وی در ادامه  افزود: امروز پس از شش دهه اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط صهیونیست ها از سویی دیگر ، جهان شاهد اعمال بدترین خشونت های بی پایان و فجیع ترین صحنه های جنایت، از سوی رژیم دست نشانده و دیکتاتور سعودی و داعش، به نیابت از رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی پناه تعدادی از کشورهای اسلامیِ مقدم در صف مبارزه با ترور و خشونت و استکبار است . 

,

جمشیدی ادامه داد: جنگی نیابتی که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست، توسط عوامل مزدور تروریستی داعش ، جبهة النصره و سعودی خائن الحرمین در سوریه ، عراق ، یمن ، لبنان و حتی بحرین به راه انداخته فقط با قصد ایجاد اختلاف و تفرقه و کشاندن جنگ و خشونت به میان ملت های مسلمان و سرزمین های اسلامی است و با هدف به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان، به ویژه مسلمانان، از توجه به اولین قبلۀ مسلمین و مهمترین مسألۀ جهان اسلام یعنی آرمان آزادی قدس شریف و به حاشیه راندن آن و نیز تأمین امنیت رژیم اشغالگر قدس ، انجام می‌دهد.

,

حجت الاسلام جمشیدی با بیان اینکه: راهپیمایی روز جهانی قدس از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است و آحاد جامعه با حضور حماسی خود در این حماسه ملی و مذهبی ارزش های این نظام مقدس را قدر می دانند

,

وی اظهارداشت : مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه انسانی و اخلاقی آحاد جامعه است و مردم با عقلانیت برای احقاق حقوق ملت بی دفاع فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این حماسه ماندگار شرکت می کنند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار تصریح کرد : مردم ایران اسلامی در دوم تیرماه با حضوری حماسی و وصف ناشدنی خود برگ زرین دیگری را برای نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود و باردیگر با همبستگی و اتحاد در راهپیمایی روز قدس این مسیر موفقیت شرکت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه