اخبار داغ

فرماندار ابوموسی:

روز جهانی قدس، روز حمایت از آرمان فلسطین است

روز جهانی قدس، روز حمایت از آرمان فلسطین است
فرماندار شهرستان ابوموسی گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از آرمان فلسطین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سعیدی فرماندار شهرستان ابوموسی در گفتگو با خبرنگار  نافذ آنلاین، گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از آرمان فلسطین است و فلسطین و آرمان آزادی آن، همچنان اولویت اول جهان اسلام و مسلمانان جهان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

فرماندار ابوموسی اظهار کرد: آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف از روزهای اولیه آغاز نهضت اسلامی، جزء مؤلفه‌های مهم انقلاب اسلامی به شمار می ‌رفته است؛ به ‌گونه‌ ای که امام راحل(ره) از آغازین روزهای حرکت الهی خویش مسئله خطر رژیم صهیونیستی را گوشزد نمود.

,

سعیدی افزود: ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسأله آزاد‌سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌ هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

,

وی بیان کرد: روز جهانی قدس، روز اتحاد جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم می باشد و روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام است.

,

فرماندار ابوموسی عنوان کرد: خوشبختانه امروز در پرتو تدبیر الهی حضرت امام خمینی(ره) تمام مسلمانان و آزادی ‌خواهان جهان در مقابل استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌ الملل قیام کرده‌ اند و امام راحل با ابتکار خود نشان داد که مسئله قدس و فلسطین، مسئله‌ ای اسلامی و مربوط به کل جهان اسلام است.

,

سعیدی گفت: روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت و مبارزه در نفی سازش و معامله است.

,

رئیس شورای اداری شهرستان ابوموسی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت‌ های متجاوزی است که دهه‌ هاست حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می‌افزایند.

,

فرماندار ابوموسی در پایان از همه مردم شریف ایران اسلامی، آزادی خواهان و مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه شهرستان ابوموسی خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیعت کنند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله  فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه