اخبار داغ

استاندار سمنان اعلام کرد:

پنج شنبه‌ها در استان سمنان تعطیل شد

پنج شنبه‌ها در استان سمنان تعطیل شد
استاندار سمنان گفت: طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه در ادارات استان سمنان در فصل تابستان سالجاری اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا خباز استاندار سمنان در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تایید طرح تعطیلی ادارات استان در روز پنجشنبه گفت: این طرح با هدف مدیریت مصرف انرژی در فصل تابستان در استان سمنان اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان افزود: از لحاظ قانونی تعطیلی روزهای پنجشنبه در استانها در اختیار استانداران و مدیران محلی است و با تصویب آن از سوی شورای مدیریت بحران لازم الاجرا خواهد بود.

,

خباز با بیان اینکه مهمترین هدف اجرای این طرح مدیریت مصرف انرژی بویژه برق در فصل تابستان است تاکید کرد: هدف نهایی ما از اجرای این طرح کم کاری و تن پروری نیست بلکه ارائه خدمت مطلوب به مردم استان است.

,

وی با اشاره به گزارش شرکت توزیع برق در خصوص وضعیت مصرف برق در استان سمنان گفت: تعطیلی پنج شنبه علاوه بر صرفه جویی 3.5 میلیارد تومانی موجب رفع نگرانی این شرکت از بابت قطع برق می شود.

,

نماینده دولت در استان با بیان اینکه این طرح فعلا به صورت موقت در فصل تابستان اجرا می شود اظهار کرد: چنانچه آثار مثبت این طرح پس از اجرا مشاهده شود ممکن است با تصویب هیات دولت در کل سال نیز اجرا گردد.

,

خباز ادامه داد: اگر بنا باشد ادارات استان تا ساعت 16 دایر باشند لزوما بحث تغذیه و ناهار کارکنان مطرح می شود که تصمیم بر آن است تا کارکنان ادارات به صورت شخصی تغذیه ود را تامین نمایند.

,

ساعات فعالیت ادارات استان در تابستان امسال از 7 تا  15:45

, ساعات فعالیت ادارات استان در تابستان امسال از 7 تا  15:45,

در همین رابطه آقا محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان نیز گفت: با تعطیلی روز پنجشنبه ادارات استان، ساعت کاری دستگاههای اجرایی استان از 7 تا 15:45 خواهد بود.

,

همتیان با بیان اینکه در حال حاضر پنج استان کشور روزهای پنج‌شنبه را تعطیل کرده اند تاکید کرد: بانکهای استان در خصوص این موضوع تابع دستورالعمل های مرکزی خود هستند.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: این طرح با رای اکثریت اعضای شورای مدیریت بحران به تصویب رسیده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه