اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری:

مظلومیت شهدای گمنام برجسته تر از جانفشانی و ایثارشان بوده است

مظلومیت شهدای گمنام برجسته تر از جانفشانی و ایثارشان بوده است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مظلومیت شهدای گمنام برجسته تر از جانفشانی و ایثارشان بوده و اکنون پس از گذشت سال ها همچنان خانواده های این عزیزان چشم انتظار و مشتاق بازگشت پیکر عزیزانشان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از منطقه آزاد؛ پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد(خاکیان افلاکی)؛ در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن عرض سلام و درود بر روح پر فتوح امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، حضور خطیب محترم، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع، دانشجویان، اساتید، کارکنان و همه کسانی که به احترام شهدا در این مراسم حضور یافتند خیر مقدم گفت و بیان داشت: اگر امروز امنیت در کشور حاکم است و دانشجویان در امنیت مشغول تحصیل و پژوهشگران و محققین موفقیتی حاصل می نمایند، همه و همه مرهون ایثار و جانفشانی شهدا است.

ارسلان خالدی فر تصریح کرد: هر آنچه امروز داریم به برکت رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران است لذا باید در تمام مراحل زندگی قدردان این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه مظلومیت شهدای گمنام برجسته تر از جانفشانی و ایثارشان بوده و اکنون پس از گذشت سال ها همچنان خانواده های این عزیزان چشم انتظار و مشتاق بازگشت پیکر عزیزانشان هستند افزود: امروز نیز شاهد ایثار و جانفشانی جوانانی هستیم که مدافع ارزش های ناب اسلام و حریم کشور و انقلاب هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری یاد و خاطره شهید مدافع حرم، محمد حسن قاسمی را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد جوانان ادامه دهنده راه شهدا و فرهنگ شهادت در کشور باشند و همگان با الگو پذیری از شهدای والا مقام در انجام هرچه بهتر وظایف محوله کوشا باشیم.

وی در پایان با اشاره به استقبال کم نظیر مردم شهید پرور و انقلابی استان از این مراسم تصریح کرد: همه ما دعوت شده شهدا بودیم و امیدوار هستیم، ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مشمول دعای خیر این عزیزان شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه