اخبار داغ

قهرمان ورزشی استان مرکزی:

هدفم از عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی حفظ آرمان های انقلاب بود

هدفم از عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی حفظ آرمان های انقلاب بود
ورزشکار جوانمرد استان مرکزی گفت: تنها هدفم برای رقابت نکردن با حریف رژیم صیونیستی حفظ آرمان های انقلاب و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ «روز جهانی قدس»؛ امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های ضد بشری رژیم دیکتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست است و نیز شاهد ادامه اشغالگری و ظلم  بی شرمانه  علیه آورگان بی دفاع و مردم  بی پناه و مظلوم غزه و  فلسطین هستیم که نشان از ترس  و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی  مردم بی دفاع و بی پناه فلسطین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

در آستانه روز جهانی قدس با فرشید شایان اسکیت باز ملی و ورزشکار جوانمرد استان مرکزی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رقابت با ورزشکار رژیم صیونیستی نشد به گفتگو نشستیم.

,

فرشید شایان اسکیت باز ملی و ورزشکار جوانمرد استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: بنده ۱۰ سال است که در تیم ملی اسکیت حضور دارم و طی این مدت موفقیت های فراونی را به دست آورده ام.

, اراک امروز,

شایان به موفقیت های ورزشی خود اشاره کرد و افزود: کسب عناوین اول تا سومی از سال ٨٦ تا کنون در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ کشوری، دستجات آزاد، کسب مقام سومی آسیا در سال های ٢٠١٠ ( جوانان ) ٢٠١٤ و ٢٠١٦ (بزرگسالان) بخشی از افتخارات بوده است.

,

وی ادامه داد: در طی سال های فعالیتم در تیم ملی به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل حریف خودم از رژیم صینویستی حاضر نشدم.

,

ورزشکار جوانمرد استان مرکزی بیان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان که در سال ٩٥ (٢٠١٦) در کشور چین برگزار شد در ٣ ماده ١٠٠٠متر پیست ،١٠ کیلومتر و ٢٠ کیلومترجاده که به ترتیب در تاریخ ۲۶،۲۳و ۲۷  شهریور سال ٩٥از حضور در مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کردم.

,

شایان با تاکید بر اینکه با افتخار و سربلندی مقابل ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی قرار نگرفتم افزود: لذت عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی برای من از کسب مدال آسیایی به مراتب بیشتر بود.

,

اسکیت باز ملی استان مرکزی با اشاره به اینکه من این کار را برای جایزه انجام ندادم و به فکر حتی جایزه هم نبودم افزود: تنها هدفم از این اقدام حفظ آرمان های انقلاب و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست بوده است.

,

شایان با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم خاطرنشان کرد: از همه مردم جامعه خصوصا ورزشکاران می خواهم با حضور خود در راهپیمایی روزجهانی قدس مشت محکمی را بر دهان اسرائیل غاصب بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه