اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

روز قدس نماد ظلم ستیزی ملت ایران است

روز قدس نماد ظلم ستیزی ملت ایران است
فرماندار گرمسار گفت: روز جهانی قدس روز حماسه عظیم مردمی در برابر ظلم و ستمگری است و فریاد مبارزه با ستمگران زمان به رهبری آمریکا و اسرائیل را سر می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین داریوش طاهری فرماندار گرمسار  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسار آنلاین با اعلام این مطلب گفت: مبارزه با ظلم و ستمگری و حامی مظلومان جهان  از اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و  مبانی اصلی  انقلاب اسلامی ایران از سال 57 بوده سات و هیچ گاه ملت جمهوری اسلامی ایران از  این آرمان و اصل فاصله نخواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, گرمسار آنلاین,

فرماندار گرمسار به خلق حماسه های بزرگ ملت و جهان اسلام در برابر  رژیم اشغال گر و کودک کش اسرائیل در طول سال های مختلف اشاره کردو افزود: تمام جهان اسلام باید بدانند که رژیم اشغال گر صهیونیستی با حمایت های مستقیم آمریکا و دوستان جهانی اش تنها به دنبال حذف مبانی اسلام ناب محمدی هستند و کشتار بی رحمانه مسلمانان و تجاوزات مختلف از شیوه های اصلی این رژیم منحوس است .

,

طاهری با بیان اینکه امروز مشکل اصلی جهان اسلام اختلاف و درگیری های داخلی است و روز قدس عاملی مهم برای تقویت وحدت مسلمانان در مقابله با دشمنان است، اظهار کرد : راهپیمایی این روز اعلام برائت مسلمانان از رژیم صهیونیستی و بیزاری جستن از تفکرات داعش و گروههای تکفیری است.

, ، اظهار کرد , .,

فرماندار گرمسار ادامه داد: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

,

وی گفت: امسال همچون گذشته، ملت شریف ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، روحیه استکبارستیزی، مقاومت ، ایستادگی و وحدت امت اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
 

, .,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه