اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی یزد:

قدس عامل وحدت و همدلی جهان اسلام است/ اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد

قدس عامل وحدت و همدلی جهان اسلام است/ اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد
قائم مقام شورای هماهنگی یزد گفت: در جهان اسلام هیچ موضوعی جدی تر از قدس و فلسطین نیست و مسئله حمایت از آن موجب وحدت و همدلی جهان اسلام خواهد شد. قائم مقام شورای هماهنگی یزد گفت: در جهان اسلام هیچ موضوعی جدی تر از قدس و فلسطین نیست و مسئله حمایت از آن موجب وحدت و همدلی جهان اسلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قائم مقام شورای هماهنگی یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه 38 سال از صدور فرمان امام راحل مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد، اظهار کرد: قدس حقیقتا میراث گرانبهای است که از معمار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

سعید زارع افزود: از نگاه امام (ره) در جهان اسلام هیچ موضوعی جدی تر از قدس و فلسطین نیست و مسئله حمایت از آن موجب وحدت و همدلی جهان اسلام خواهد شد.

,

وی ادامه داد: در سال 58 تنها در ایران اسلامی راهپیمایی روز قدس انجام شد ولی اکنون در 97 کشور و ملت این راهپیمایی برگزار می شود.

,

زارع اذعان کرد: قرار گرفتن موضوع فلسطین در صدر اخبار از آثار راهپیمایی روز جهانی قدس است. امیدواریم که مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد این روز را مصداق حی علی جهاد بدانند و علی رغم گرمای بیش از حد در استان حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

,

وی گفت: 69سال از محاصره مردم فلسطین می گذرد و رژیم صهیونیستی طی این سال ها به شکلهای مختلفی به مسلمانان فلسطین در سرزمین خودشان ظلم و ستم می کنند. لذا روز جهانی قدس روز حیات جهان اسلام و روز مبارزه با استکبار است.

,

قائم مقام شورای هماهنگی یزد با بیان اینکه فردا در 78 نقطه از استان یزد مراسم راهپیمایی همگام با میهن اسلامی برگزار می شود، افزود: در شهرستان یزد از ساعت 11 صبح از میدان شهید بهشتی به سمت چهار راه شهدا، خیابان قیام و نهایتا مسجد ملا اسماعیل برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه