اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف استان مرکزی:

اصناف با حرکت در راستای شعار سال به رشد اقتصادی کشور کمک کنند

اصناف با حرکت در راستای شعار سال به رشد اقتصادی کشور کمک کنند
مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به شعارامسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان با حرکت در راستای این شعار سال می توانند به رشد و رونق اقتصادی کشور کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رحیم حیدری، مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به مناسبت روز ملی اصناف در گفتگو با  اراک امروز؛ گفت: قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رحیم حیدری، مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به مناسبت روز ملی اصناف در گفتگو با  , اراک امروز, ؛ گفت: قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته اند.,

حیدری اظهار کرد: نام اصناف و بازاریان همراه با مؤلفه های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت همراه بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان همواره در ترویج دین باوری و فرهنگ و تفکر بسیجی پیش گام بوده اند ادامه داد: همین ویژگی ها اصناف و بازار را متفاوت از سایر اقشار کرده است.

,

مسئول بسیج اصناف استان مرکزی گفت: اصناف و بازایان استان مرکزی نیز با همین تفکرها علاوه بر فعالیت گسترده خود در تمام عرصه ها ۴۱۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

,

حیدری به شعارامسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است اشاره کرد و ادامه داد: شهدای اصناف در مقوله اقتصاد مقاومتی باید الگو تلقی شوند و اقداماتشان سرلوحه راه همگان باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان با حرکت در راستای این شعار سال می توانند به رشد و رونق اقتصادی کشور کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه