اخبار داغ

نماینده مرم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت حضور مردم در راهپیمایی با توجه به جریانات منطقه/ روز قدس یادگار امام راحل (ره) است

ضرورت حضور مردم در راهپیمایی با توجه به جریانات منطقه/ روز قدس یادگار امام راحل (ره) است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جریانات اخیر در منطقه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امری ضروری می باشد.نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جریانات اخیر در منطقه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امری ضروری می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام نیا در گفتگو با صبح الوند، روز قدس را یادگاری  از امام (ره) عنوان کرد و ادامه داد: این مهم به عنوان محور مشترک مسلمین جهان به منظور تظلم خواهی از جبهه استکبار و در راس آن امریکا و دست نشانده او اسراییل جنایتکار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

 

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: آخرین جمعه ماه رمضان سال 58 با ندای تاریخی امام (ره) وحدت و انسجام را علی الخصوص در کشورهای منطقه ایجاد کرد و وحدت و یکپارچگی مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

,

 

,

 

,

وی با اظهار اینکه در این روز فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی بر سر ستمگران و غاصبان فرود می آید، خاطر نشان کرد:  ارکان حکومت غاصبین به لرزه درآمده و اتحاد و یکپارچگی مسلمانان به نمایش در خواهدآمد.

,

 

,

*ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس با توجه به جریانات منطقه

, *ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس با توجه به جریانات منطقه,

بهرام نیا  به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس با توجه به جریانات منطقه تاکید کرد و افزود: استکبارجهانی و در راس آن امریکا و متحدانش به دنبال ایجاد شکافی عمیق در کشورهای منطقه بوده و مردم با  آگاهی و بصیرت بر این امر اشراف دارند.

,

 

,

وی به گروههای داعش، النصره ، تکفیری ها و... اشاره کرد که اتحاد دنیای اسلام را نشانه گرفته اند و ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی بهترین سلاح بوده تا این پدیده شوم را از بین ببرد.

,

 

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: آمریکا آتش جنگ، قتل و غارت، کودک کشی و تجاوز را برافراشته و حضور مردم در صحنه با شعار" مرگ برامریکا" و "مرگ بر صهیونیسم واسراییل " ر‍‍‍‍ژیم دست پرورده آمریکا بنا به فرمایشات رهبری حذف شود.

,

 

,

بهرام نیا خاطر نشان کرد: بهترین اقدام در آخرین جمعه ماه رمضان حضورمردم در راهپیمایی روز قدس می باشد و سر دادن فریاد عدالت خواهی و وحدت می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه