اخبار داغ

فرماندار مهدیشهر خبر داد:

بودجه امسال شهرستان مهدیشهر 135 درصد رشد یافت

بودجه امسال شهرستان مهدیشهر 135 درصد رشد یافت
فرماندار مهدیشهر از رشد 135 درصدی بودجه سال 96 شهرستان مهدیشهر از محل جذب اعتبارات استانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حسن ارگی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مهدیشهر، اظهار کرد: این شهرستان به نسبت دیگر شهرستان ها نوپا است و یقینا به امکانات بیشتری نیاز دارد چرا که هنوز برخی دستگاه های اجرایی شهرستان، فضای مناسبی ندارند و در جهت کمبودها باید بیشتر تلاش نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با اشاره به تحقق وعده رشد اعتبارات در شهرستان مهدیشهر، اذعان کرد: در ابتدای سال 95 این وعده را به مردم دادیم که اعتبارات این شهرستان افزایش یابد و این وعده محقق شد و تا به امروز در دو مرحله اعتبارات این شهرستان در مجموع 260 درصد رشد داشته است.

,

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه اعتبارات بودجه امسال شهرستان 135 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، افزود: اعتبارات همه دستگاه های اجرایی شهرستان را امسال بیشتر کردیم اما درصد رشد برای همه دستگاه ها یکسان نیست و در برخی بخش هایی که نیاز بود اعتبارات بیشتری دادیم.

,

ارگی، اعتبارات بخش های راه، آب، بهداشت و درمان، گردشگری، عشایری، دامپزشکی و برخی پروژه های عمرانی نیمه کارهشهرستان را شامل اعتبارات بیشتری به نسبت سایر بخش ها بیان کرد.

,

وی رشد اعتبارات امسال شهرستان مهدیشهر را حاصل تلاش همه و همدلی مسئولین دانست و گفت: یکی از شاخصه هایی که باعث رشد اعتبارات شهرستان شده، شاخص مناطق محروم بوده است.

,

عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان مهدیشهر از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا از جذب اعتبارات ملی غافل نشوند و مدیران استانی خود را مکلف کنند از محل اعتبارات ملی، سهم شهرستان مهدیشهر را از کشور مطالبه کنند.

,

ارگی با اشاره به اظهارات مدیر کل نوسازی مدارس استان که 52 درصد مدارس شهرستان مهدیشهر تخریبی هستند در حالی که میانگین مدارس تخریبی در استان 39 درصد است، از مدیر کل آموزش و پرورش استان خواست تا سهم شهرستان مهدیشهر را در نوسازی مدارس افزایش دهد.

,

وی همچنین بیان کرد: مبلغ 3 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب شهر مهدیشهر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان در نظر گرفته شده بود که به دلایلی ارائه اعتبار با مشکلاتی مواجه شد ولی این مبلغ به اعتبارات امسال شهرستان اضافه شده است و هفته آینده پروژه های آب و فاضلاب مهدیشهر کلنگ زنی می شود.

,

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه این شهرستان را باید کارگاه عمران و آبادانی قرار دهیم، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که اعتماد مردم را به دولت یازدهم و دوازدهم جلب نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه