اخبار داغ

در بیانه ای صادر شد:

حمایت جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان لنده از روز قدس

حمایت جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان لنده از روز قدس
جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان لنده در حمایت از آرمان قدس شریف ضمن دعوت از مردم جهت حضور پرشور بار دیگر برائت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان لنده در حمایت از آرمان قدس شریف ضمن دعوت از مردم جهت حضور پرشور بار دیگر برائت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این بیانیه به این شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

"امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است." رهبر معظم انقلاب اسلامی

,

ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس"تبلور روح استکبارستیزی و حمایت از محرومان و دردمندان عالم در تفکر ناب اسلام محمدی (ص) می باشد.

,

رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در سایه مرگبار و خفت بار مرتجعین عرب و حمایت دول استکباری جهان ،قبله گاه اولیه ی جهان اسلام را به جولانگاه ظلم و چپاول خویش بدل نموده است.

,

"روز جهانی قدس" فریاد خشماگین همه ی انسانهای آزادی خواه جهان ، بویژه مسلمانان بیدار و انقلابی ایران اسلامی جهت استیفای حقوق مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس می باشد.

,

جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان لنده ، به پیروی از رهبر حکیم انقلاب اسلامی ضمن حضورچشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس از آحاد مختلف مردم جهت شرکت در این اجتماع با شکوه دعوت به عمل می آوردو معتقد است که مسئله فلسطین همچنان در اولویت اول امت اسلامی قرار دارد. به امید فتح و پیروزی همه دردمندان عالم بر استکبار جهانی.

,

جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان لنده

,

منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه