اخبار داغ

بیانیه بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویاحمد به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویاحمد به مناسبت روز جهانی قدس
روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت ومبارزه در نفی سازش و معامله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با ارسال بیانیه ای به این پایگاه خبری حمایتشان را از مردم مظلوم سراسر جهان به ویژه فلسطین اعلام کردند و از همه بانوان این استان خواستند که در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور چشم گیری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

امروز پس از گذشت سالها از فرمان هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) به عنوان اولویت اول جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفع غده سرطانی اسرائیل و حل مسأله فلسطین همچنان  شاهد نمایش اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان و رژه سپاهیان مردمی اسلام در تحقق آرمان فلسطین هستیم.

,

«سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانتها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه دوچندان می‌شود.

,

روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام  برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت ومبارزه در نفی سازش و معامله است.

,

امسال روز قدس مفهوم دیگری پیدا کرده است. اگر روزی تنها مردم غزه و کرانه باختری در معرض تجاوز و ظلم بی امان تروریسم و حامیان جنایتکار آنان قرار داشتند، امروزه یمن، عراق، سوریه و دیگر نقاط با این چالش مواجهند.
بی تردید شکستن خط مقاومت هدف اصلی دشمنان اسلام است اما پر واضح است که با افزایش فشارها، تهدیدها و تحریم ها، غیرت و مقاومت ملت های مسلمان نیز افزایش می یابد و دریای مواج استکبارستیزی امت اسلامی به جوش و خروش خواهد افتاد'.

,
,

بانوان جبهه فرهنگی انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدام های تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی از آحاد مردم روزه دار، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردند تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و باحضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز با عظمت، بار دیگر نفرت و انزجار مسلمانان را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف و نابودی کفر و استکبار به گوش جهانیان برسانند.
 

,
,

بانوان کهگیلویه و بویراحمدی ضمن محکوم کردن جنایات ضدبشری رژیم اشغالگر قدس و کشتار بی رحمانه زنان و دختران بی دفاع منطقه و جهان، از ملت شریف ایران ، زنان و دختران ایرانی و بویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، درخواست دارد تا با شکوه تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین؛ انزجار و تنفر خود را  از خشونت و افراطی گری در هر نقطه ای از جهان و تحت لوای هر اسم و رسم و آیینی اعلام داشته و با انسجام و وحدت و همدلی توطئه های شوم و ننگین استکبار جهانی را برملا و خنثی نمایند.

,

راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 فردا جمعه،  2تیرماه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس برگزار در یاسوج آغاز و از میدان هفت تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان مسجد صاحب الزمان و مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ختم می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه