اخبار داغ

روز قدس روز همدلی، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است

روز قدس روز همدلی، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است
شهردار دلیجان با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز همدلی، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان در حمایت از مظلومان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی، شهردار دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی قدس، استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

اسماعیلی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت و انسجام هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان دنیا شده و سر دادن یک ندای واحد علیه دشمنان اسلام و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین را به دنبال داشته است.

,

وی از اعلام آمادگی شهرداری دلیجان برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس در این شهر خبر داد و گفت: شهردار دلیجان تدارک و تمهیدات لازم به منظور برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی و مراسم روز قدس اندیشیده است.

,

شهردار دلیجان خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و فضاسازی مسیر راهپیمایی، آماده باش نیروهای خدماتی شهرداری قبل از برگزاری راهپیمایی، سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری، استقرار خودروهای آتش نشانی، نصب بنر و پرچم در سطح شهر، تامین امکانات اطلاع‌رسانی، پاک‌سازی مسیر راهپیمایی، اطلاع‌رسانی و همچنین حضور کارکنان از جمله مهمترین اقدامات این شهرداری برای برگزاری راهپیمایی و مراسم روز قدس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه