اخبار داغ

نماینده کلیمیان در مجلس :

شعار راهپیمایی امسال باید ضد عاملین منطقه ای آمریکا و صهیونیسم باشد/ مردم منطقه حسابشان را از حاکمان آمریکاییشان جدا کنند

شعار راهپیمایی امسال باید ضد عاملین منطقه ای آمریکا و صهیونیسم باشد/ مردم منطقه حسابشان را از حاکمان آمریکاییشان جدا کنند
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار دارم ساکنان کشورهای منطقه نیز علاوه بر مردم ایران، در مراسم روز قدس شرکت کنند و حساب خود را ازحاکمان آمریکاییشان جدا کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی "تیتر1"، با بیان اینکه روز قدس امسال با سال های گذشته یک تفاوت اساسی دارد گفت: دلیل این تفاوت، اتفاقاتی است که اخیرا در منطقه افتاده و حرکت و رفتار کسانی که باید مدافع مردم فلسطین باشند اما در واقع با دشمنان فلسطین هم کاسه شده اند و با دشمنان مردم فلسطین رقصیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتر1",


نماینده کلیمیان اتفاقات بازدید ترامپ از منطقه را رقص بر پیکر شهدای فلسطین دانست و افزود: این بازدید دهن کجی به ملت مبارزی بود که بیش از نیم قرن است برای رسیدن به ابتدایی ترین حقوق خود می جنگد.

مره صدق با بیان اینکه رفتاری که با ایران درمنطقه می شود، انتقام گیری از ملت ایران به خاطر حضور در خط مقاومت است،گفت: به عقیده من امسال همه مردم بیش از گذشته باید فعالانه تر در روز قدس شرکت کنند و بر جنبه های ضد صهیونیستی و ضد استکباری این روز بیشتر تاکید شود.

وی افزود: در این روز علاوه بر محکومیت اسرائیل و آمریکا باید عمال منطقه ای آن ها که در واقع اجرا کننده های نقشه های اسرائیلی و آمریکایی در منطقه خلیج فارس هستند نیز هدف شعارهای مردم قرار گیرند.

نماینده کلیمیان تاکید کرد: حتی انتظار دارم مردم ساکنان کشورهای منطقه نیز علاوه بر مردم ایران، در مراسم روز قدس شرکت کنند و حساب خود را ازحاکمان آمریکائیشان جدا کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه