اخبار داغ

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر:

جهادگران بسیج سازندگی بی وقفه در روستاها فعالیت می کنند+ تصاویر

جهادگران بسیج سازندگی بی وقفه در روستاها فعالیت می کنند+ تصاویر
مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه حرکتهای جهادی که در کشور عمدتا در مناطق کم برخوردار و نیاز به خدمت صورت می گیرد، گفت: در استان بوشهر نیز جهادگران بسیج سازندگی در ایام مختلف سال به صورت داوطلبانه بدون هیچ چشم داشتی در تخصص های مختلف با تشکیل کار گروه های تخصصی مطالبه گر در زمینه های مختلف خدمات رسانی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ذوالفقار عباسی فر مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در نشست هماهنگی اردوهای جهادی طرح هجرت، اظهار کرد: در استان بوشهر کمتر مناطقی وجود دارد که فعالیت های بسیج سازندگی در آن روستاها احساس نشده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز", "دانشجونیوز",

, ,

وی افزود: امروزه این سازمان با توجه به ارتباط نزدیکی که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) دارد، توانسته است خدمات زیادی را به مردم استان و به خصوص در مناطق محروم ارائه کند که بخش اعظمی از این فعالیت ها در اردوهای جهادی و طرح هجرت انجام می گیرد.

,

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه حرکتهای جهادی که در کشور عمدتا در مناطق کم برخوردار و نیاز به خدمت صورت می گیرد، گفت: در استان بوشهر نیز جهادگران بسیج  سازندگی در ایام  مختلف سال به صورت داوطلبانه بدون هیچ چشم داشتی در تخصص های مختلف با تشکیل کار گروه های تخصصی مطالبه گر در زمینه های مختلف خدمات رسانی دارند.

,

عباسی فر دو مولفه مهم اردوهای جهادی را برشمرد و گفت: "اقدام داوطلبانه" و "اعتقاد راسخ در خدمت به محرومین" باعث شده است که اقشار مختلف جامعه به گروه های جهادی در روستاهای محروم و کم برخوردار ملحق شوند و نمونه بارز آن حضور پزشکان متخصص با تفکر جهادی در مناطق محروم استان بوشهر بوده است.

,

, ,

وی بیان کرد: در اواخر دهه 70 که سازمان بسیج سازندگی شکل گرفت، کمتر کسی فکر می کرد که این سازمان بتواند در این سال ها چنین رشد بالا و خیره کننده ای داشته باشد اما به همت جهادگران بسیجی این امر تحقق یافت.

,

وی بیانات مقام معظم رهبری را محور فعالیت های این سازمان دانست و ابراز کرد: اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در روستاها از اولویت های این سازمان است که جهادگران در اردوهای جهادی اهم فعالیت های خود را به این دو موضوع اختصاص می دهند.

,

, ,

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر تصریح کرد: مهمترین رسالت سازمان تعامل موثر و تلاش در جهت رسیدن به گفتمان مشترک برای هم افزایی در اجرای موفق تر برنامه های اوقات فراغت اردوهای طرح هجرت می باشد که بخشی از آن با همکاری سازمان آموزش و پرورش انجام می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه