اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

حضور پزشکان در روستاها بزرگترین تبلیغ برای نظام اسلامی است+ تصاویر

حضور پزشکان در روستاها بزرگترین تبلیغ برای نظام اسلامی است+ تصاویر
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با جمعی از پزشکان بسیج جامعه پزشکی ابراز کرد: در کار جهادی پزشکان بسیجی خود به سوی مردم مناطق محروم و کم برخوردار می شتابند که این بزرگترین تبلیغ برای نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"دانشجونیوز" ،آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با جمعی از پزشکان  بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه تجلیات کار جهادی پزشکان باید در صحنه های اجتماعی بروز کند، اظهار کرد: اطلاع رسانی و بیان خدمات باعث خوشبینی بیشتر مردم به نظام اسلامی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

, ,

وی افزود: اولین ثمره کار جهادی پزشکان به کمال رسیدن خود افراد است و دومین ثمره هم تجلی این کار بزرگ و تزریق روحیه جهادی در جامعه است.

,

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: در کار جهادی پزشکان بسیجی خود به سوی مردم مناطق محروم و کم برخوردار می شتابند که این بزرگترین تبلیغ برای نظام اسلامی است.

,

, ,

صفایی بوشهری عنوان کرد: نیاز مردم به پزشکان بیشتر از حوزه های دیگر است که بسیج جامعه پزشکی شرایط حضور پزشکان عمومی و متخصص در روستاها را فراهم کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: اگر قبل از انقلاب قدم به قدم به سوی ظهور نزدیک می شدیم اما اکنون در نظام اسلامی با داشتن تفکر جهادی اقشار مردم که همان خدمت صادقانه است، کیلومتر وار این حرکت ادامه پیدا کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه