اخبار داغ

در آستانه روز جهانی قدس صورت گرفت:

دعوت مردم و مسئولان لنده ای برای حضور باشکوه در روز جهانی قدس+تصاویر

دعوت مردم و مسئولان لنده ای برای حضور باشکوه در روز جهانی قدس+تصاویر
مردم و مسئولان شهرستان لنده ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین بار دیگر خشم و انزجار خویش از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده و خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ، امام خمینی(ره) در مورد روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

مردم و مسئولان شهرستان لنده ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین بار دیگر خشم و انزجار خویش از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده و خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شدند.

,

, ,

امام جمعه موقت شهرستان لنده:

,

روز قدس: روز حماسه جهانی برعلیه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی است که همه جهانیان با حضور در راهپیمایی این روز همبستگی خویش را با این ملت مظلوم اعلام خواهند کرد.

,

حضور مردم شهرستان لنده در روز جهانی قدس نشان از توجه این مردم به اهداف عالی نظام که حمایت از مظلومان عالم است خواهد بود لذا همه مردم حضوری با شکوه خواهند یافت.

,

, ,

رئیس دادگستری شهرستان لنده:

,

روز جهانی قدس، روزمبارزه ملی و وحدت ملی با استکبار جهانی و حمایت از محرومان و مظلومان جخان خاصه ملت مظلوم فلسطین، که امید است همه در این روز با حضور خویش این وحدت ملی را در خواستگاه مبارزه با استکبار جهانی را حفظ کنیم و با حضور پرشور خود این روز را گرامی داریم.

,

, ,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده:

,

روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار می‏رود؛ روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی، بلکه تمامی ملت‌های عدالت‌طلب، آزاداندیش و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان، باحضور در راهپیمایی این روز، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین، ابراز می‌دارند.

,

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات این ماه پرفیض الهی همچون سال‌های گذشته همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی، از مردم متدین و همیشه درصحنه شهرستان لنده  دعوت می‌نمایم تا با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز باعظمت، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

,

, ,

رئیس اداره آبفای شهری لنده:

,

سلام امام (ره) علیه اخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند بنابراین تمام مسلمانان جهان علی الخصوص ملت قهرمان ایران در این روز علیه استکبار و اعمالش و اسرائیل غاصب به صحنه امده و اعلام انزجارمی نمابند و حمایت قاطع خود را به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف اعلام میدارند ما هم به سهم خود این مهم را لبیک گفته و همراه ملت می شویم.

,

, ,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده:

,

بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام و همراه با ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی دوباره آزمایش می شویم. این بار نه فقط برای فلسطین بلکه برای یمن،سوریه و بحرین و تمام مسلمانان سراسر دنیا راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهیم کرد. اینجانب به نمایندگی از قشر فرهنگی کتابداران ضمن اعلام حضور، از عموم مردم برای شرکت در این همایش بزرگ دعوت بعمل می آورم.

,

, ,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده:

,

سلام درست است  روز قدس مربوط به همه مسلمین است ویک مسئله شخصی نیست اماما ملت ایران متولی روزقدس هستیم و باید حضور خودرا در دراهپیمایی آن قدر فعال کنیم که برای دیگر مردم و ملت کشورها سرمشق باشد چرا که روز قدس توسط امام راحل نامگذاری شده است و بنا نهاده شد. راهپیمایی روز قدس و حضورچشمگیر و حداکثری ملت در این روز دارای پیامهایی است از جمله خطاب به سران بعضی کشورهای منطقه تا بدانند سرنوشت مشابهی در انتظار آنان است امیدواریم راهپیمایی روز قدس امسال باعث اضمحلال و محوشدن اسرائیل شود ما کارکنان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان آمادگی خودرا در این راهپیمایی اعلام میداریم و شرکت فعال خواهیم داشت مرگ بر اسرائیل کودک کش و مورد نفرت جامعه جهانی.

,

, ,

رئیس اداره برق شهرستان لنده:

,

ای قدس ای شهر خدا آزاد می خواهم تو را/معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را

,

ای قبله گاه اولین بهر رسول آخرین/از سلطه صهیونیان آزاد می خواهم تو را

,

شرکت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد.

,

, ,

رئیس شورای اسلامی شهرلنده:

,

روز قدس، روز تجلی همبستگی ملی در مبارزه با استکبار جهانی به خصوص اعلام خشم و انزجار عمومی از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است لذا همه جهانیان با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های قدس شریف تجدید عهد و پیمان خواهیم بست.

,

ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار شهرستان لنده بار دیگر با حضور انقلابی خویش در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدیدمیثاق با امام راحل و مقام معظم رهبری(ره) با حضور خود حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

,

, ,

 مدیرجهادکشاورزی شهرستان لنده:

,

مهمترین اشتراکات همه مذاهب اسلامی کتاب خدا وپیامبر اسلام هست هر چند مسلمین جهان اختلافاتی دارند که منشا ان استکبار وخود فروختگی بخشی از دول اسلامی است اما حضرت امام خمینی با اگاهی که داشت به این امر واقف بود که در شرایط فعلی دنیای اسلام در بعد سیاسی موضوعی که باعث وحدت مسلمانان میشود تمرکز برروی قبله اول مسلمین هست که با این وخدت بتوان به مردم مظلوم فلسطین کمک کرد و حقیقتا وجه مشترک جامعه مسلمانان توجه به قدس هست که ابتکار حضرت امام راحل است.

,

, ,

سیف اله محمدی نسب از فرهنگیان شهرستان لنده:

,

به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی«ره» آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس موسوم شده است.این روز،جهانی است.یعنی در روز قدس باید به تمامی ابرقدرتها و قدرت‌های نامشروع جهانی خصوصا" رژیم اشغالگر قدس هشدار داد وبا مشتهای گره کرده گفت:مرگ بر اسرائیل.

,

و این وعده الهی در لوح محفوظ است که در تاریخ مبارزات حق و باطل،سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد و ملت مظلوم فلسطین، آزادانه شعار پیروزی سر خواهند داد.بنابراین، روز قدس،روزتجلی اراده همه ملتهای اسلامی به محکومیت اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است لذا شرکت در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز،تکلیفی شرعی و انسانی است.

,

, ,

علی جون فولادی از فعالین فرهنگی شهرستان لنده:

,

سلام ما تا درقدس به امامت امام خامنه ای نماز نخوانیم ازپا نخواهیم نشست وهرساله حمایت خود را سال به سال بیشتر و باحضور گسترده مردم درمیدان خواهیم ماند ازمردم بی دفاع فلسطین برای باردیگر همبستگی خود را  از آرمان فلسطین اعلام خواهیم کرد.

,

, ,

صاحب عزیزی از فرهنگیان شهرستان لنده:

,

طبق فرموده حضرت امام(ره)، "روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است." و وظیفه همه ماست که با شرکت در راهپیمایی این روز در وهله اول حمایت خود را اعلام و سپس تمرین ایستادگی ومقاومت و مبارزه با ظلم نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه