اخبار داغ

امام جماعت ابوموسی:

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عامل خنثی سازی توطئه‌ های دشمنان است

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عامل خنثی سازی توطئه‌ های دشمنان است
امام جماعت ابوموسی: حضور گسترده ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام و ملت فلسطین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اینکه توطئه‌ های دشمنان را خنثی می کند، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نافذ آنلاین, ، حجت ا, لاسلام و المسلمین شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اینکه توطئه‌ های دشمنان را خنثی می کند، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی می باشد.,
امام جماعت ابوموسی اظهار داشت: روز قدس نمادیبرای مبارزه با استکبار و رویارویی جهان اسلام با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است.
, امام جماعت ابوموسی اظهار داشت: روز قدس نمادیبرای مبارزه با استکبار و رویارویی جهان اسلام با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است.,
 
,
حسنی افزود: دفاع از مظلوم یکی از آموزه های دینی و اخلاقی دین اسلام است حتی اگر این فرد یا افراد مظلوم با ما هم کیش و هم مسلک نباشد چه رسد به اینکه این مظلومان هم دین ما هستند و اکنون قریب هفتاد سال است که زیر یوغ ظلم صهیونیست ها هستند.
,
 
,
وی با اشاره به اهمیت روز قدس و لزوم مشارکت مردم در این مراسم گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر این‌که توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد.
,
 
,
 امام جماعت ابوموسی با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال روز قدس از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: روز قدس روز انزجار عمومی از غاصبان فلسطین و دفاع از اسلام و ارزش‌های والای انسانی است.
,
 
,
حسنی تصریح کرد: روز قدس یک روز جهانی است؛ روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله‌ی مستضعفین با مستکبرین است؛ روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد.
,
 
,
وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیم فرزانه حضرت امام خمینی‌ قدس سره جرقه ‌های امید در دلهای مردم مبارز فلسطین زده شد؛ چرا که انقلاب ایران یک حرکت اسلامی و ضد اسرائیلی محسوب می‌ شد.
,
 
,
امام جماعت ابوموسی عنوان کرد: بی‌گمان، انسجام اسلامی، به ویژه در شرایط کنونی، ضرورتی انکارناپذیر در جهان اسلام است. در این میان، مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف، از جمله نقاط اشتراکی است که می‌تواند محور وحدت و انسجام اسلامی باشد.
, امام جماعت ابوموسی عنوان کرد: بی‌گمان، انسجام اسلامی، به ویژه در شرایط کنونی، ضرورتی انکارناپذیر در جهان اسلام است. در این میان، مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف، از جمله نقاط اشتراکی است که می‌تواند محور وحدت و انسجام اسلامی باشد.,
 
,
حسنی خاطر نشان کرد: از همه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ابوموسی که مانند همه مردم ایران همواره در صحنه حاضر هستند، دعوت می کنم تا در این راهپیمایی شرکت کنند و با حضور با شکوه ودشمن شکن خود مشت محکمی بر دهان مستکبران صهیونیست بزنند.
, حسنی خاطر نشان کرد: از همه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ابوموسی که مانند همه مردم ایران همواره در صحنه حاضر هستند، دعوت می کنم تا در این راهپیمایی شرکت کنند و با حضور با شکوه ودشمن شکن خود مشت محکمی بر دهان مستکبران صهیونیست بزنند.,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه