اخبار داغ

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار در آستانه روز جهانی قدس؛

«قدس» روز اقتدار و انسجام امت اسلام است

«قدس» روز اقتدار و انسجام امت اسلام است
نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان در پیامی مشترک مردم استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  آیت الله سیداحمد میر عمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در پیامی مشترک مردم استان  را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز ثبوت عشق است، روز تبلور عقیده و روز فریاد است، روز شعور و شعار است، روز پیکار و جهاد است، روز مقاومت و ایثار است، روز همدردی و رهایی است،  روز اقتدار و انسجام امت اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,
,
,
,
,
,
,


بی تردید ، تدبیر ، دوراندیشی و آینده نگری حکیمانه امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس حمایت از ملت مظلوم فلسطین را استواری ابدی و جهانی بخشید تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره آزادیخواهان و مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

,
,


به فضل حضرت حق تعالی مردم بصیر و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی بار دیگر با حضور تاریخی و تعیین کننده ی خود تمام  نقشه های شوم دشمنان انقلاب و گروههای معاند و تکفیری به سرکردگی استکبار جهانی را  نقش بر آب نموده  و مایه ی دلگرمی تمام مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین خواهند بود.

,
,



لذا از تمامی مردم ولایت مدار، مومن و روزه دار لرستان دعوت می شود که همچون گذشته با لبیک به ندای رهبر عظیم الشان مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در این عرصه آزادگی و همدردی  حضور به هم رسانند.
 

,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه