اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:

تلاش برای پویایی فرهنگ انقلابی از مفاهیم آتش به اختیار است

تلاش برای پویایی فرهنگ انقلابی از مفاهیم آتش به اختیار است
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: تلاش برای پویایی تفکر و فرهنگ انقلابی ،اسلامی در برابرفرهنگ و تفکر مذموم غرب،برخورداری از اقتصاد قوی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و آمادگی دفاعی و نظامی از جمله دیدگاه ها و برداشت های مفاهیم آتش به اختیار در بعد فرهنگی، سیاسی،اقتصادی وامنیتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک،سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر ؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد  در پاسخ به این سوال مبنی بر وجود برخی دیدگاه ها و نظرات متفاوت افراد پیرامون فرمان آتش به اختیار که چندی پیش توسط رهبری در دیدار با دانشجویان بیان شد گفت: در بحث آتش به اختیار باید یک فضای تحقیقی برای جوانان در خصوص دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام به عنوان پرچم داران این عرصه فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

 

,

 سرهنگ بازگیر موضع گرفتن دربرابر تهدیدات داخلی و خارجی ضد انقلابیون،بیان و انتقال گفتمان انقلاب، پرورش تفکر ناب انقلاب در مقابل تفکر غرب ،گشایش تفکر سیاسی،حفاظت از خطوط قرمز نظام شامل انقلاب،اسلام ،ولایت ،قرآن و خارج نشدن ازچهارچوب قانون را از جمله ابعاد مفهومی آتش به اختیار توسط نخبگان و افسران جوان جنگ نرم برشمرد.

,

 

,

 وی بیان کرد: آنجایی که کار برخی دستگاه ها و قرارگاه های مرکزی در راستای تبیین و معرفی مفاهیم ناب فرهنگ انقلابی و اسلامی می لنگد و یا به حاشیه کشانده می شود؛ نخبگان بسیجی ما درهسته های فکری، فرهنگی، عملی و جهادی هر کدام در زمینه ی کاری و تخصصی خود باید وارد عمل شوند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد

, سرهنگ بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به آمادگی فکری و عملی افسران جنگ نرم تأکید کرد: مجموعه های فرهنگی و فکری برای حفظ و جذب نسل امروز و آینده باید برنامه های نظری و عملی از پیش تعیین شده در راستای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام داشته باشند.

,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد به معنای بالندگی و فرازمانی بودن جهاد در خصوص کلید واژه آتش به اختیار اشاره کرد و اظهار داشت: آتش به اختیار استفاده از روش های راهبردی ولایی در جهت پیشبرد امورات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، آنجایی که از سوی متولیان امر کم کاری و کوتاهی شده است.

,

 

,

وی با بیان این که آتش به اختیار به معنای آمادگی لحظه ای برای ایستادن در مقابل ضد ارزش ها است اذعان کرد: تلاش برای پویایی تفکر و فرهنگ انقلابی ،اسلامی در برابرفرهنگ و تفکر مذموم غرب،برخورداری از اقتصاد قوی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و آمادگی دفاعی و نظامی از جمله دیدگاه ها و برداشت های مفاهیم آتش به اختیار در بعد فرهنگی، سیاسی،اقتصادی وامنیتی است.

,

 

,

 سرهنگ بازگیر بیان کرد: در یک جمله آتش به اختیار به معنای امر به معروف و نهی از منکر به صورت اسلامی و قانونی و اجتناب از هر گونه انفعال و سکوت در مقابل آرمان ها ،اهداف و دستاورد های انقلاب اسلامی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه