اخبار داغ

موج تعطیلی و تنزل شعب بانک های مختلف در آشتیان/تامین امنیت باجه بانکی دانشگاه آشتیان مقرون به صرفه نیست

موج تعطیلی و تنزل شعب بانک های مختلف در آشتیان/تامین امنیت باجه بانکی دانشگاه آشتیان مقرون به صرفه نیست
موج تعطیلی و تنزل شعب بانکی در شهرستان آشتیان، نگرانی مردم را در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ چندی پیش بود که شعبه بانک تجارت در آشتیان با موج نارضایتی مردم به باجه تبدیل شد، دوباره این روزها زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی باجه بانک ملی دانشگاه آشتیان  مطرح شده که این موضوع باعث اعتراض مردم این شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سفیرآشتیان؛ چندی پیش بود که شعبه بانک تجارت در آشتیان با موج نارضایتی مردم به باجه تبدیل شد، دوباره این روزها زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی , سفیرآشتیان, باجه بانک ملی دانشگاه آشتیان  مطرح شده که این موضوع باعث اعتراض مردم این شهرستان شده است, .,

از آنحا که در گذشته شعبه بانک تجارت به باجه تبدیل شده و پست بانک این شهر جمع آوری شد، مردم از روند تنزل شعب بانکی به باجه در این شهرستان و تعطیلی این باجه نگران هستند و اقداماتی از این قبیل را موجب پایین آمدن سطح این شهرستان می دانند که این شهرستان را در نهایت تبدیل به یک بخش می کند

, از آنحا که در گذشته شعبه بانک تجارت به باجه تبدیل شده و پست بانک این شهر جمع آوری شد، مردم از روند تنزل شعب بانکی به باجه در این شهرستان و تعطیلی این باجه نگران هستند, موجب پایین آمدن سطح این شهرستان می دانند که این شهرستان را در نهایت تبدیل به یک بخش می کند,

به فریاد آشتیان برسید

, به فریاد آشتیان برسید, به فریاد آشتیان برسید, به فریاد آشتیان برسید,

غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در گفتگو با خبرنگار سفیرآشتیان از بی تفاوتی مسئولان نسبت به تنزل شعب بانکی شهرستان گلایه کرد و گفت: مسئولین نسبت به ادغام ادارات دولتی به خصوص بانکها بی تفاوت هستند، به بهانه کمبود سرمایه یکی پس از دیگری بانکها را از جمله بانک مهر اقتصاد، تجارت و ملی از شعب به باجه تبدیل شده و پست بانک را جمع آوری می کنند.

, سفیرآشتیان, سفیرآشتیان,

وی افزود: امروز ما سخت نیازمند به انجام کارهای جهادی برای ساخت و آبادانی کشور هستیم، امروز شهرهای کوچک مثل آشتیان در حال تبدیل شدن به روستا است و روستائیان به ویژه جوانان روستایی انگیزه‌ای برای ماندن در روستا ندارند، چنانچه مردم و جوانان آشتیان انگیزه ماندن در شهر را ندارند.

,

نیشابوری اظهار کرد: عدم توجه به شهرهای کوچک سبب شده مردم شهرها را رها کرده و به شهرهای بزرگ روی آوردند که این یک فاجعه است، چرا باید امروز ۱۶ میلیون حاشیه‌نشین شهرهای بزرگ را داشته باشیم که خود آسیب‌های فراوان اجتماعی را به دنبال دارد.

,

امام جمعه آشتیان خطاب به مسئولان شهرستان اظهار کرد: اگر به فریاد آشتیان نرسید این شهرستان در آینده‌ای خیلی نزدیک تبدیل به بخش می شود. مهاجرت معکوس شدت پیدا کرده و آشتیان سال به سال کوچک تر می‌شود.

,

وی تصریح کرد: رفتار مسئولین با شعار دولت سازگاری ندارد، شعار دولت حمایت از شهرهای کوچک و روستاها است در حالیکه عملکرد مسئولین سبب نابودی روستاها و شهرهای کوچک شده است.

,

جمع آوری باجه بانکی دانشگاه آشتیان به دلیل هزینه بالای تامین امنیت این شعبه

, جمع آوری باجه بانکی دانشگاه آشتیان به دلیل هزینه بالای تامین امنیت این شعبه, جمع آوری باجه بانکی دانشگاه آشتیان به دلیل هزینه بالای تامین امنیت این شعبه,

محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرنگار سفیرآشتیان گفت: منابع موجود و میزان نقدینگی در کشور براساس سیاست های دولت مبنی بر کاهش تورم سبب کاهش منابع مالی در بانک ها بخصوص در شهر های کوچک شده است.

, سفیرآشتیان, سفیرآشتیان,

وی افزود: بانک مرکزی بر اساس سیاست های جدید برای ادامه فعالیت شعب بانکی در شهر ها، میزان شعب هر بانک را تعیین کرده است و برخی از بانک ها در گذشته، شعب بیش از میزان تعیین شده داشتند و بر اساس سیاست کاری شعب این بانک ها باید کاسته شود.

,

حسینی اظهار کرد: جمع آوری باجه بانک ملی دانشگاه آشتیان، که این روزها مطرح شده به دلیل کمبود منابع و گردش مالی نبوده بلکه مسئله امنیت مورد نظر حوزه مالی کشور در این باجه دلیلی بر اتخاذ این تصمیم شده است.

,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان افزود: در گذشته این باجه به دلیل تعداد بالای دانشجو و رفاه حال دانشجویان با گردش مالی قابل قبول ایجاد شده اما این روزها با کاهش دانشجو و میزان درآمد زایی دانشگاه، تامین هزینه های امنیت این باجه برای دانشگاه مقدور نیست.

,

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، سرپرستی بانک ملی تصمیم بر جابه جایی این باجه گرفته اما هنوز مکان جدیدی برای این باجه در نظر گرفته نشده است.

,

در حال حاضر مسئولین شهرستان برای ممانعت از جمع آوری این باجه پیگیری های لازم را در دستور کار خود دارند  و رضایت مردم در اولویت کار مسئولان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه