اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد:

شمارش معکوس نابودی صهیونیست‌ها آغازشده است

شمارش معکوس نابودی صهیونیست‌ها آغازشده است
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد گفت: با توجه به رخدادهای اخیر سیلی شعارهای مردم امسال محکم‌تر از گذشته بر صورت استعمار و استبداد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از یزدبانو؛چند روزی قبل از عید فطر رمضان و چند روزی بعد از شب‌های قدر در آخرین جمعه این ماه، روز قدر ماه رمضان فرامی‌رسد؛ روزی که جنبه‌ای نمایان از اسلام انقلابی است؛ روزی که به لطف امام خمینی (ره) روز قدس شده است و نخستین آن‌هم 26 مردادماه سال 1358 برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدبانو,

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو در رابطه با روز قدس و اهمیت حضور در راهپیمایی این روز گفت: امروز روز قدس امام و امت به سی و هشتمین بهار خود رسیده است؛ 38 سال مقاومت از جان‌ودل، مقاومتی که از سنگ در برابر گلوله و آتش آغاز شد و با شور و شعور انقلابی‌اش روزبه‌روز عمق بیشتری پیدا می‌کند.

, یزدبانو ,

ناهید جمشیدی با اشاره اینکه امروز مقاومت در برابر استکبار و استبداد تمام‌عیار شده است، خاطرنشان کرد: مقاومت امروز هم همان سنگ‌ها را دارد و هم آن شور و شعور انقلابی را و حالا دیگر در کنار شعارها و سنگ‌هایی که شیشه خواب صهیونیست‌ها را در سرزمین‌های اشغالی را می‌شکست این موشک‌ها هستند که قلب اشغالگری را هدف گرفته‌اند.

,

وی بابیان اینکه ایستادگی مردم پای روز قدس و آرمانش کم‌کم دارد به نتیجه می‌رسد، اذعان کرد: دو سالی هست که شمارش معکوس مرگ صهیونیست‌ها به‌فرمان رهبر معظم انقلاب آغازشده؛ شمارش معکوسی که از 25 شروع شد.

,

این مقام مسئول ادامه داد: در آخرین جمعه ماه رمضان جهانیان خواهند دید امتمان چگونه دوباره به وسط میدان خواهد آمد و جهانیان را با همان مشت‌های گره‌کرده معروفشان از همان خواب خرگوشی بیدار خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه امسال بی‌شک روز قدس رنگ و بوی دیگری دارد، تصریح کرد: روز قدس امسال در حالی برگزار خواهد شد که یک حرف دیگر رهبر به مردم ثابت‌شده است؛ ثابت‌شده است که «تهدید نظامی ایران و تعرض نظامی به ایران به‌صورت بزن و در رو دیگر ممکن نیست.

,

جمشیدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «این‌جور نیست که ملت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملت ایران تعرضی کند»، اظهار کرد: روز قدس امسال در گرمای تیرماه در حالی برگزار می‌شود که مردم خنکای انتقام با ابزار مقاومت را چشیده‌اند؛ آن‌هم با این فرمان فرمانده از حسینیه امام خمینی (ره) که «جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید که آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد ضمن دعوت از بانوان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: سیلی شعارهای مردم امسال محکم‌تر از گذشته بر صورت استعمار و استبداد خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه