اخبار داغ

برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد :

یک توفیق بزرگ در ماه رمضان / 120 زندانی یاسوجی قرآن کریم را کتابت کردند + تصاویر

یک توفیق بزرگ در ماه رمضان / 120 زندانی یاسوجی قرآن کریم را کتابت کردند + تصاویر
مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 120 نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج در حرکتی بی سابقه و برای نخستین بار هر کدام مسؤلیت نوشتن یک حزب قرآن کریم را پذیرفته و همزمان در یک ساعت توفیق کتابت قرآن را یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، اسماعیل جمیاری با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان فعالیتهای فرهنگی ، دینی و مذهبی در سطح زندانهای استان چشمگیر و قابل تقدیر است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به وجود ۲۴ روحانی در رمضان امسال در زندان های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد گفت: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده علاوه بر برگزاری نمازهای جماعت ، کلاسهای آموزش احکام و عقاید ، برپایی مجالس دعا و جلسات قرآنی نیز پر رنگ تر شده است.

,

مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان توجه به دو مقوله نماز و قرآن در سطح زندانهای استان را در راستای تحقق اهداف سازمان و تأکیدات ریاست سازمان دانست و اظهار کرد: در ایام رمضان و با هدف مأنوس شدن زندانیان با کلام وحی علاوه بر جزء خوانی روزانه ، برپایی محافل انس با قرآن، روخوانی و روانخوانی، در بی سابقه و برای نخستین بار 120 نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج هر کدام مسؤلیت نوشتن یک حزب را پذیرفته و همزمان در یک ساعت توفیق کتابت قرآن را یافتند.

,

جمیاری در ادامه با قدردانی از حضور اعضاء شورای قضایی استان در زندان گفت: اعضای شورای قضایی در بدو ورود به زندان و با مشاهده این اقدام بی سابقه ضمن ابراز خرسندی از مسؤلین و زندانیان قدردانی نموده و هریک از مددجویان واجدشرایط را با یک هفته مرخصی تشویق کردند.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه