اخبار داغ

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان:

در راهپیمایی روز قدس جواب یاوه‌گویی آمریکایی‌ها را می‌دهیم

در راهپیمایی روز قدس جواب یاوه‌گویی آمریکایی‌ها را می‌دهیم
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جواب یاوه‌گویی آمریکایی‌ها را می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: همه باید یکپارچه و یکصدا در روز راهپیمایی قدس حضور بهم رسانند و فریاد دفاع از انسانیت و مظلومیت و حق‌خواهی سر بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: در شرایط کنونی که گروه تروریستی داعش با پشتیبانی استکبار جهانی اقدام به به ترور مردم مؤمن و روزه دار کرده و تعدادی از هم میهنان‌مان را به شهادت رسانده اند، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، برای اثبات اتحاد و انسجام ملی ضرورتی انکارناپذیر است.

,

حسینی اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس یک وظیفه دینی، شرعی، ملی و سیاسی است چراکه این روز تاریخی، ابعاد مختلفی دارد و بیانگر حماسه مردم در صحنه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان تصریح کرد: روز قدس، حرکتی منسجم در نابودی غاصبان است و در این روز مردم مسلمان جهان، جنایات اسرائیل را یادآوری می کنند.

,

وی افزود: روز قدس تجلی اتحاد و میعادگاه آزادگان جهان علیه ستمگری و جنایت، و حمایت از مستکبران است که ملت ایران با تکیه بر بیانات امام راحل(ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر می شوند و شعار مرگ بر اسرائیل و حامیان جنایت‌های صهیونیست سر می‌دهند.

,

حسینی بیان کرد: بی‌شک اسرائیل خود تهدیدی بزرگ در حمایت از تکفیر و آمریکائیان و غاصبان و تروریسم است و باید ریشه این غده چرکین را با حضوری همه جانبه در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خشکاند.

,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان ضمن دعوت از مردم حوزه انتخابیه خود برای حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی با مشت‌های گره کرده خود جواب یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی را می دهیم.

,

وی با اشاره به هدف قراردادن مقر نیروهای داعش توسط نیروی هوا فضای سپاه از خاک ایران گفت: این اقدام هشداری برای گروه‌های تروریستی بود که اگر به دنبال بازی با امنیت کشور ما باشند پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کنند.

,

حسینی خاطرنشان کرد: از سویی این حمله موشکی جوابی محکم به سران کاخ سفید که بحث براندازی نظام را مطرح  می‌کنند و سنای آمریکا که تحریم‌های جدید علیه نظام اسلامی اعمال کردند بوده است تا بدانند که این موشک‌ها در دوران تحریم تولیده شده و محصول پسابرجام نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه