اخبار داغ

حجت الاسلام شاهی آشتیانی :

عداوت و دشمنی یهودی ها ریشه تاریخی دارد/ پروژه ایران هراسی حباب روی آب است

عداوت و دشمنی یهودی ها ریشه تاریخی دارد/ پروژه ایران هراسی حباب روی آب است
حجت الاسلام شاهی آشتیانی گفت: روز قدس امسال اهمیت ویژه تری دارد؛ دشمنان نظام اسلامی ایران پروژه ایران هراسی را مطرح کردند و میگویند ایران قصد تصرف کشورهای حوزه خلیج فارس دارد. دیدگاه این ها حباب روی آب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام شاهی آشتیانی، مدرس حوزه و کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان با اشاره به فرا رسیدن روزجهانی قدس گفت: امام خمینی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام «روز قدس» روز مبارزه با توطئه صهیونیسم و استکبار جهانی نام گذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی افزود: این یک دوراندیشی بزرگی است که امام انجام دادند تا مسلمانان به خودشان بیایند و یک روز را در سال به نام روز مبارزه با اسرائیل یا بنی یهود قرار دهند. تا ببینند این مافیای جهان خوار بر سر مردم جهان و مسلمانان جهان چه بلاهایی می آورد.

,

عداوت و دشمنی یهودی ها ریشه تاریخی دارد

,

این کارشناس مذهبی بیان کرد: عداوت و دشمنی یهودی ها ریشه تاریخی دارد. خداوند در قرآن می فرماید دشمن ترین مردم به شما مسلمانان و مومنین؛ یهودیان و اسراییلی های زمانه هستند. در حالیکه متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان مخفیانه و در برخی موارد علنا با اسراییل سازش دارند و حتی علیه فلسطینی های مظلوم هم‌پیمان می شوند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: عملا مشاهده می کنیم خیانت ها و دست های پشت پرده حوادث تروریستی جهان و شبهه پراکنی رسانه های غربی، مسائل مادی و املاک جهان ریشه های بسیاری از این ها به یهودیان و اسرائیلی ها برمی گردد.

,

حجت الاسلام شاهی آشتیانی گفت: هدف آنها تفرقه افکنی بین مسلمانان، شیعه و سنی است. با آلوده کردن فضای داخلی کشورها تفرقه افکنی کرده اند و امروز داعش را درسطح بین المللی مطرح می کند تا خودشان شهرک سازی کنند و شهرهایشان را توسعه دهند.

,

مدرس حوزه خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که سبب پیشرفت آنها شده است عقب نشینی دولتمردان کشورهای مسلمان است. اسرائیلی ها معتقدند ائتلاف عربی نسبت به اسرائیلی ها وجود ندارد.

,

وی در ادامه افزود: هدف امام خمینی از نامگذاری این روز، یادآوری رشادت های جوانان فلسطینی و پاکی خون شهدا و اشغالگری این رژیم صهیونستی است.

,

پروژه ایران هراسی حباب روی آب است

,

این کارشناس مذهبی گفت: روز قدس امسال اهمیت ویژه تری دارد؛ دشمنان نظام اسلامی ایران پروژه ایران هراسی را مطرح کردند و میگویند ایران قصد تصرف کشورهای حوزه خلیج فارس دارد. دیدگاه این ها حباب روی آب است.

,

حجت الاسلام شاهی آشتیانی تصریح کرد: واقعیت این است اگر ایران صنعت دفاعی را تقویت می کند به خاطر حوزه های دفاعی است. با پرتاب موشک اقتدارمان را به همه جهانیان نشان دادیم. و این پاسخ کوبنده از ناحیه سپاه ما و سیلی محکمی بر داعشیان و هم پیمانانش بود.

,

مدرس حوزه بیان کرد: آنها باید بدانند این کشور شیرمردان است و همانند کشورهای دیگری نیست که ساکت بنشینند و کاری نکنند. اگر نگاهی چپ و نگاه سوءی به ایران داشته باشند پاسخ کوبنده تر از حملات موشکی خواهند گرفت.

,

وی در ادامه افزود: با پرتاپ موشک ها عده ای دیگر هم هوشیار شدند و کشورهایی که خوی استکباری دارند هم آگاه شدند که اگر ترقه بازی راه بیندازند جوابشان را با موشک پرانی خواهیم داد.

,

کارشناس مذهبی در پایان خاطرنشان کرد: امسال روز قدس مردم ایران با اقتدار با حضور پر شور و منسجم خود مشت کوبنده ای به دهان استکبار جهانی می زنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه