اخبار داغ

شهروندان پارسیان:

حضور در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مظلومان جهان است/همه می آییم

حضور در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مظلومان جهان است/همه می آییم
شهروندان پارسیانی با اعلام حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس گفتند:حضور در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مظلومان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛مردم پارسیان همزمان با سراسر کشور با ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین خود را برای حضور در راهپیمایی روز قدس آماده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, پارسیان خبر,

دانشیار یکی از شهروندان پارسیان با تاکید بر حضور درراهپیمایی روز قدس گفت:دنیا از حضور پرشور ملت ایران ترس دارد وهمه ما با حضور خود پاسخی محکم به استکبار و اسرائیل خواهیم داد.

,

وی آمریکا،اسرائیل و گروه تکفیری داعش را سه ضلع یک مثلث دانست وافزود:همه جنایت ها،خونریزی ها وکودک کشی های منطقه از این مثلث نشئت می گیرد .

,

 

,

مصطفی یکی از شهروندان پارسیان با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس تکمیل کننده حمله موشکی سپاه به داعش است، تصریح کرد:حضور انقلابی و پرشور مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار عالم بوده و ثابت خواهند کردکه ترقه بازی‌ها در عزم و ارده پولادین این انقلاب ومردم کوچکترین تاثیر را نخواهد گذاشت.

,

وی با تاکید به فرمایشات رهبر انقلاب در فریادرسی به مظلومان جهان گفت: حضور هر ایرانی در صحنه یعنی هراس بیشتر اسرائیل از مسلمانان و باید این هراس تا سقوط نهایی اسرائیل انجام شود.

,

 

,

یکی دیگر از شهروندان پارسیانی با تأکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه عمومی واجتماعی است اظهار کرد:حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پیام‌های روشنی برای دشمنان دارد و این روز فرصت مناسبی برای نمایش اتحاد و انسجام امت اسلام در برابر زیاده‌خواهی دشمنان اسلام است.

,

 

,

 

,

محسن یکی شهروند پارسیانی با بیان اینکه فلسطین وقدس شریف خط مقدم مبارزه با استکبار و اسرائیل است، عنوان کرد:باید با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس این خط مقدم را تقویت نماییم.

,

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت:مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد وملت ایران نیز با حضور در روز قدس  وسردادن شعار مرگ بر اسرائیل انزجار خود از این جنایت ها به گوش جهانیان خواهد رساند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه