اخبار داغ

مسئول سازمان تبلیغات فراهان؛

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و ملی است

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و ملی است
مسئول سازمان تبلیغات فراهان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و ملی اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی شاکری، مسئول سازمان تبلیغات فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر؛ با اشاره به لزوم ترویج استکبارستیزی در جهان اسلام گفت: خداوند متعال در آیه ۳۴ سوره مبارکه بقره می فرماید؛ «استکبار آن است که انسان اظهار بزرگی کند و آن چه را که از آن او نیست و برای او روا نیست، ابراز دارد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: استکبار همواره درصدد تجاوز به حقوق دیگران است و اصولا با تجاوز به حقوق دیگران رشد می‌کند.

,

شاکری اظهار کرد: غده سرطانی اسرائیل چند سالی است با همین تز رشد و اظهار موجودیت کرده و برخی از سرزمین‌های مسلمین را اشغال و تصاحب کرده است.

,

مسئول سازمان تبلیغات فراهان گفت: استکبار جهانی، جهت دست یابی به اهداف شوم خود، از زمینه ها و راهکارهایی نظیر ایجاد اختلاف بین مردم کشورهای مستضعف، ترویج فساد و فحشا، ترور شخصیت های علمی و هسته ای، منزوی کردن نیروهای کارآمد و متعهد، به کارگیری عناصر داخلی وابسته و روشنفکران غرب گرا و اشغال مناطقی از جهان اسلام استفاده می کند.

,

وی بیان کرد: در قرآن و آموزه های دینی ما تمامی مسلمین دعوت به مقابله با ظلم و ستم و استکبار شده و اگر استکبارستیزی از جوامع اسلامی رخت بربندد دشمنی‌ها رفع نمی‌شود و ظلم ادامه می یابد.

,

شاکری گفت: بر اساس فرمایش آموزه های دینی ما لازم است تا همواره استکبارستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

,

مسئول تبلیغات اسلامی فراهان تصریح کرد: روز قدس ریشه در اعتقادات دینی ما دارد. انقلاب اسلامی برخاسته از آرمانهای امام (ره) و برخاسته از آموزه‌های اسلامی دفاع از مظلومین است و این موضوع از آرمانهای اصلی انقلاب اسلامی است.

,

شاکری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسائل جهانی اسلام را موضوع حمایت از فلسطین می دانیم طبیعتاً مردم عزیز و شریف مثل هر سال با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابند.

,

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در شهرستان فراهان در فراهان از ساعت ساعت ۱۲ صبح طی مسیرهای بوستان شهدای گمنام، و شهرک معلم فرمهین به سمت میدان قائم مقام و مسجد جامع فرمهین برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه