اخبار داغ

گفتگو با یکی از ایرانیان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در پایتخت انگلیس؛

تظاهرات ضد صهیونیستی در قلب لندن/ مسلمانان در اروپا نیز پیام امام خمینی را لبیک می گویند

تظاهرات ضد صهیونیستی در قلب لندن/  مسلمانان در اروپا نیز  پیام امام خمینی را لبیک می گویند
یک ایرانی مقیم انگلیس در خصوص راهپیمایی روز قدس در لندن اظهار داشت: جوانان ایرانی در خارج از کشور نیز پیام امام خمینی (ره) را لبیک می گویند. ما در راهپیمایی روز قدس ( یکشنبه هفته جاری) نشان دادیم حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای همه مسلمین در سراسر دنیا امری واجب و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان، رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند :روز قدس روزی است که به همه ابر فدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما ,به واسطه عمال خبیث شما ,واقع نخواهد شد ,روز قدس روز حیات اسلام است. روز قدس یک روز اسلامی است و یک بسیج عمومی اسلامی است من امیدوارم این امر مقدمه باشد از برای یک حزب مستضعفین در تمام دنیا .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان,

جمعه پایان ماه مبارک رمضان برای مسلمین جهان معنای خاصی دارد. جمعه ای که روزه داران در سراسر دنیا باید با مشت های گره کرده و عزم راسخ به جهانیان به ویژه مستکبرین عالم  اعلام وحدت و همبستگی کنند . مقام معظم رهبری (مد ظله تعالی) در این خصوص فرمودند :اگر ملت اسلامی بیدار نشوند و به وظایف خود آگاه نگردند اگر علمای اسلام احساس مسئولیت نکنند و به پا نخیزند اگر اسلام واقعی که عامل وحدت و تحرک کلیه فرق مسلمانان در مقابل بیگانگان است و ضامن سیادت و استقلال ملل مسلمان و کشورهای اسلامی می باشد به دست عوامل و ایادی اجانب و در زیر پرده سیاه استعماری افروخته گردد، روزهای سیاه و نکبت بار تری برای جامعه های اسلامی در پیش است خطر ویران کننده ای متوجه اساس اسلام و احکام قران است .

,

, ,

راهپیمایی روز قدس در قلب اروپا

, راهپیمایی روز قدس در قلب اروپا,

ایرانیان در هرجای دنیا که باشند شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه خویش می دانند . در این خصوص با یکی از ایرانیان مقیم لندن گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانیم.

,

آقای میم  یکی از ایرانیان مقیم لندن است که می گوید در یکشنبه هفته جاری (که آخرین تعطیلی رسمی ماه مبارک رمضان  در اروپا است) مانند هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده است.  وی در خصوص راهپیمایی روز قدس در لندن اظهار داشت: بعضی دوستان ایرانی پیام می دهند که چقدر خوب است که در خارج از کشور شما جوانان ایرانی پیام امام خمینی (ره) را لبیک می گویید. لازم می دانم به عنوان یک جوان ایرانی ساکن لندن به این نکته اشاره کنم که شرکت در راه پیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین امری واجب و ضروری است.

,

, ,

وی افزود:  هر چند راهپیمایی روز قدس در لندن نه تنها ممکن است با مخالفت های سیاسی همراه باشد بلکه انتقاد افراد با اعتقادات مختلف را نیز در پی دارد اما  با وجود فشار مستکبر ستیزان، ارزش یک حرکت انقلابی به مراتب بیشتر دیده می شود. همچنین افرادی وجود دارند که با نیت ایجاد دو دستگی میان تشکل ها سعی در کم رنگ جلوه دادن مواضع ضد صهیونیستی در تشکل های انقلابی دارند .

,

, ,

 

,

راهپیمایی کنندگان در لندن به سمت سفارت آمریکا حرکت کردند

, راهپیمایی کنندگان در لندن به سمت سفارت آمریکا حرکت کردند,

وی اضافه کرد :آنچه که مسلم است در قلب اروپا و لندن،  هم اکنون جوانانی وجود دارند که با وجود تهدیدات ,دروغ ها ,فشارهای ناشی از شایعه پراکنی ها همچنان مصمم به اعلام مواضع سفت و سخت خود نسبت به استکبار ستیزی می پردازند.

,

, ,

این جوان ایرانی مقیم لندن تصریح کرد :از جمله شعارهای راهپیمایی امسال که به مناسبت روز قدس در لندن برگزار شد عبارت بود از؛ «فلسطین به زودی آزاد خواهد شد» «اسرائیل یک ایالت تروریستی است»  و«به اشغال فلسطین خاتمه دهید ».  تعداد قابل توجهی از تظاهرات کنندگان از ملیت پاکستانی وسایر جمعیت ها و ملیت ها بودند .مقصد راهپیمایی به سمت سفارت آمریکا در لندن بود.

,

شعارهای ضد صهیونیستی در مقابل مدافعان اسرائیل

, شعارهای ضد صهیونیستی در مقابل مدافعان اسرائیل,

وی افزود: در یک طرف  که یک طرف ساختمان سفارت آمریکا  تعداد معدودی از صهیونیست ها با در دست داشتن پرچم اسرائیل منتظر تظاهرات کنندگان بودند تا با شعارهایشان ایجاد هرج و مرج کنند. پلیس ها از ساعت ها قبل جایگاه خود را به گونه ای تنظیم کرده بودند که بین تظاهرات کنندگان و مخالفین قرار گیرند .هر چه می گذشت از جمعیت پرچم به دست اسرائیلی کاهش پیدا می کرد اما روزه داران مدافع فلسطین همچنان شعارهایشان را کوبنده تر ادامه می دادند .

,

, ,

این جوان ایرانی غیور اظهار داشت : سخنرانان راهپیمایی روز قدس پشت تریبون قرار می گیرند تا به نمایندگی از تشکل هایشان بیانه ای قرائت کنند. تشکل عکاسان مدافع مهاجران ,تشکل مخالفین جنگ ,تشکل یهودیان ضد رژیم اسرائیل ,نماینده مرکز اسلامی ایران ، محمد سعید  بهمن پور، از اساتید مطرح کالج اسلامی و از سخنرانان مرکز اسلامی ایران در لندن در جمع راهپیمایی کنندگان  گفت : «تمام روحانیون مسلمان مخالف رفتارهای ظالمانه صهیونیست ها هستند .» تمامی بیانه ها رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم کردند هر کدام به شیوه خودشان اتحاد آحاد مختلف جامعه با افکار واعتقادات متفاوت بر سر یک موضوع دیده می شد و ان "محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی "بود .

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه