اخبار داغ

دوعقب نشینی در یک دقیقه!

دوعقب نشینی در یک دقیقه!
آقای روحانی که در انتخابات با زیر سؤال بردن صنعت موشک کشور رای آورده بود و این که چرا سپاه موشک شلیک کرده که برجام هوا برود! اخیرا ادعای دیگری هم کرده بود که ولایت امیرالمومنین علیه السلام هم از سوی خدا نیست بلکه این مردم هستند که این ولایت را به امام داده اند و یک برداشت دل بخواهی هم از کلام حضرت کرده بود که گویا امام ع پدر دموکراسی غربی بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر روانبخش *- آقای روحانی که در  انتخابات با زیر سؤال بردن صنعت موشک کشور رای آورده بود و این که چرا سپاه موشک شلیک کرده که برجام هوا برود! اخیرا ادعای دیگری هم کرده بود که ولایت امیرالمومنین علیه السلام هم از سوی خدا نیست بلکه این مردم هستند که این ولایت را به امام داده اند و یک برداشت دل بخواهی هم از کلام حضرت کرده بود که گویا امام ع پدر دموکراسی غربی بوده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
این ادعا از آن تو بمیری ها نبود. مراجع عظام تقلید به میدان آمدند و کارشناسان دین با سخنرانی ها و بیانیه ها در مقابل این تحریف بزرگ ایستادند. همان گونه که قبلا نوشتم پیش بینی می شد که در یک سخنرانی دیگر از مواضع خودش عقب نشینی کند وی در سخنرانی دیروزش در جمع روحانیون در یک دقیقه از هر دو موضع عقب نشینی کرد و پرتاب موشک را کار سپاه ندانست بلکه نتیجه تصمیم شورای عالی امنیت که ایشون رییسش هستند دانست و در همان دقیقه هم گفت که فرق است میان مشروعیت و مقبولیت مشروعیت حکومت امیرالمومنین ع از طرف خداوند بوده ولی مردم فقط زمینه حکومت را فراهم کرده اند یعنی همان حرفی که سال هاست,علامه مصباح یزدی مطرح کرده و می کنند و به خاطر طرح آن مورد حمله دوستان آقای روحانی قرار می گیرند! حالا بعد از این عقب نشینی،‌چند نکته باید توجه کرد
,
 
,
1. معلوم شد باطل چندان قدرتی ندارد حرف باطل اگر رییس جمهور هم بزند باید از آن عقب نشینی کند
,
 
,
2. نشان داد مواضع یکدست بزرگان_علما تاثیرگزار است. باید در برابر ولنگاری فرهنگی هم یک صدا شد و از رهبری پشتیبانی کرد.
,
 
,
3 علمایی که در این مساله مهم اظهار نظری نکردند در این مبارزه هیچ نقشی نداشتند و فردای قیامت در برابر حضرت امیر ع و حضرت زهرا ع شرمنده و سرافکنده اند. مانند کسانی که حضرت زهرا ع به درخانه اشان رفتند و دست رد بر سینه حضرت گذاشتند! خوب است جبران کنند.
,
 
,
4. بیچاره کسانی مانند مسیح مهاجری که در روزنامه جمهوری اسلامی به توجیه حرف های باطل رییس جمهور پرداختند و بزرگان مراجع و علما را مورد حمله قرار دادند! پس از این عقب نشینی حالا برای خوانندگانشان چه توجیهی می خواهند داشته باشند.
,
 
,
5. براستی آقای روحانی که آن روز سپاه را به خاطر آزمایش موشک به جنگ طلبی متهم کرد و  با ترساندن مردم از جنگ رای آورد و امروز ادعا می کند موشک ها با تصمیم و فرمان ایشان شلیک شده اند! اگر سپاه به آزمایشات موشکی اقدام نمی کرد و گوش به فرمان برجامی ها می شد آیا امروز موشک نقطه زنی داشتیم که ایشان افتخار شلیکش را به سینه خودش بچسباند؟ خداوند سایه رهبری ر ابر سر مردم مستدام بدارد که در این صنعت بچه های سپاه را همه جوره یاری کردند و اجازه ندادند در برجام وجه المصالحه قرار بگیرد و گرنه اگر ایستادگی نکرده بودند آقای روحانی و آقای هاشمی در برجام 2 یا همان برجام یک همه را تقدیم کرده بودند چرا که معتقد بودند دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه دنیای موشک ها!! خدا را شکر حالا فهمیدند که با تروریست ها نمی شود مذاکره کرد آن ها زبان موشک می فهمند. انشا الله فهمیده باشند که حامیان غربی ترورریست ها نیز همین طوری هستند جز زبان زور نمی فهمند همین موشک ها آن ها را هم  به کما برده چند روزی است از ترامپ خبری نیست و از دوستان اروپایی اش هم صدایی در نمی آید. ای کاش آقای روحانی زودتر این حقیقت را می فهمید و گرفتار این رای نامشروع نمی شد.
,
 
,
* مدرس حوزه علمیه قم
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه