اخبار داغ

مسئول امور جوانان اداره ورزش خبر داد:

ثبت تقاضای 40 سمن در ملایر

ثبت تقاضای 40 سمن در ملایر
مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: با پیگیری‌ها و اطلاع‌رسانی انجام‌شده به جوانان تقاضای ثبت 40 سازمان مردم‌نهاد در ملایر ثبت‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ یاسر روزبهانی اظهار داشت: فعال کردن سمن‌ها یکی از اهداف اصلی امور جوانان اداره رزش و جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود: در همین راستا با پیگیری‌ها و اطلاع‌رسانی انجام‌شده به جوانان تقاضای ثبت 40 سازمان مردم‌نهاد در ملایر ثبت‌شده است.

,

مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: از این تعداد 12 سمن ثبت قطعی شده و 28 سمن دیگر نیز در حال تکمیل روند پرونده هستند.

,

وی با اشاره به محورهای فعالیت این سازمان‌های مرد نهاد بیان کرد: آسیب‌شناسی، روانشناسی، محیط‌زیست، فضای مجازی، خانواده و خیریه ازجمله سمن‌هایی است که مورد استقبال جوانان بوده و روند کسب مجوز آن‌ها در حال اتمام هست.
روزبهانی گفت: با ورود جدی جوانان به عرصه فعالیت‌های مردمی، قطعاً مشکلات و برنامه‌های مدنظر جوانان با سرعت بالاتری پیگیری و رفع خواهد شد.
وی به ورود سمن‌های جوانان به طرح کرامت اشاره کرد و گفت: حدود 60 طرح توسط سازمان‌های مردم‌نهاد به دبیرخانه طرح کرامت ارسال‌شده که تاکنون حدود  40 طرح آن مورد استقبال قرارگرفته و این نشان‌دهنده دغدغه جوانان برای حل مشکلات هم نوعان خود است.

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه