اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر:

راهپیمایی روز قدس در هشت نقطه شهرستان ملایر برگزار می‌شود

راهپیمایی روز قدس در هشت نقطه شهرستان ملایر برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: هم‌زمان با روز جهانی قدس راهپیمایی این روز در هشت نقطه از شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملایر اظهار داشت: هم‌زمان با روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در ملایر از پارک شهید چمران  به سمت محل برگزاری نماز جمعه در پارک سیفیه برگزار می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: این مراسم در روز جمعه 2 تیر و هم‌زمان با 28 رمضان از ساعت 11 و 30 دقیقه آغازشده و مراسم پایانی این راهپیمایی در پارک سیفیه برپا می‌شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر افزود: مردم ایران همواره با وحدت و یکپارچگی  و با ولایت‌پذیری در راهپیمایی‌های مختلف شرکت کرده و درصحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعال دارند.

, .,

وی روز قدس را روز همبستگی جهانی برای نابودی اسرائیل دانست و اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه و رزه دار ایران اسلامی در این روز بار دیگر حمایت از آرمان های انقلاب را به رخ جهانیان می کشند.

,

حجت‌الاسلام بیات با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در هشت نقطه از شهرستان ملایر بیان کرد: علاوه بر شهر ملایر راهپیمایی روز قدس در شهرهای ازندریان، سامن، جوکار، اسلامشهر آق گل و زنگنه نیز برگزار می‌شود.

,

وی افزود: مردم روستاهای علی آباد دمق و پیروز نیز در این روز همگام با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس حضورداشته و این مراسم در این دو روستا نیز برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه