اخبار داغ

رهبرانقلاب، در دیدار اساتید و نخبگان دانشگاه‌ ها؛

عکس نوشت/آنان که با دید سطحی به ۲۰۳۰ می نگرند

عکس نوشت/آنان که با دید سطحی به ۲۰۳۰ می نگرند
یونسکو اینجا یک وسیله و ویترین است؛ دست‌هایی پشت سازمان ملل وجود دارد که دارند برای همه‌ چیز ملت‌های دنیا منظومه‌ی فکری و فرهنگی و عملی تنظیم می‌کنند که ملت‌ها باید بر اساس آن عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در نشستی با صدها نفر از استادان، اعضای هیأت های علمی، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، تبیین موضوعات مختلف را از دیگر انتظارات خود از استادان دانشگاهها خواندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا, حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در نشستی با صدها نفر از استادان، اعضای هیأت های علمی، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی که بیش از دو ساعت به طول انجامید،,

ایشان با تشکر از یکی از سخنرانان دیدار که درباره ابعاد «سند ۲۰۳۰» سخن گفت، افزودند: این مسئله‌ی بسیار مهم و خطرناکی است که برخی ها در پشت ویترین مراکز مختلف سازمان ملل از جمله یونسکو، در حال ایجاد یک منظومه فکری، علمی، فرهنگی و عملی برای همه ملتها هستند تا همه جهانیان، آنگونه که آنها می خواهند، فکر و عمل کنند.

,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: سند ۲۰۳۰ جزئی از سند بالا دستی سازمان ملل یعنی «سند توسعه پایدار» است که سلطه گران جهانی در حرکتی معیوب و غلط می خواهند همه ملتها را در چارچوب آن کنترل کنند اما آنها به چه حقی درباره عقاید، سنت ها و فرهنگ دیگر ملتها تصمیم می گیرند؟ اینها واقعیاتی است که استادان دانشگاهها باید برای جامعه تبیین کنند.

,

????? ???? ?? ???????? ?????? ? ????????? ??????????

, ????? ???? ?? ???????? ?????? ? ????????? ??????????, ????? ???? ?? ???????? ?????? ? ????????? ??????????,

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: اینکه برخی می گویند این اسناد الزام آور نیست، نوعی سطحی نگری است چرا که همه اجزای این اسناد در واقع الزام آور است و اگر محقق نشود، موجب نوعی عکس العملِ آنها خواهد شد.

,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان این بخش از سخنانشان یک سوال اساسی مطرح کردند: اصولاً چه لزومی دارد این اسناد را بپذیریم و در عمل قبول کنیم که غربی ها باید به ما الگو بدهند؟

,

ایشان افزودند: چندین سال است که موضوع الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی را مطرح کرده ایم که این الگو باید با تلاش دانشگاهیان تدوین، و راه برای الگو دادن غربی ها به کشور بسته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه