اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه الشتر:

راهپیمایی روز قدس بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است

راهپیمایی روز قدس بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است
فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: ملت ایران اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ «محمود یوسفوند» در گفتگو با خبرنگار لرسو با بیان اینکه روز قدس، روز اسلام و مقابله با استکبار است داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ روز جهانی قدس که یادگار امام راحل و متعلق به همه‌ی مسلمانان جهان است، اثبات موجودیت اسلام و مخالفت با ظلم و استکبار و در رأس آن، رژیم کودک‌کش صهیونیستی است که همچون غده‌ای سرطانی در دنیا ظاهر شده و امنیت و آرامش جهانیان را نشانه رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

وی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت، آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی، انسجام، همدلی و اتحاد جهان اسلام و اراده ملت‌های مسلمان دنیا برای مقابله با استکبار جهانی است، افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، نفرت و انزجار آنها را از استکبار و اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد.

,

فرمانده سپاه ناحیه الشتر تصریح کرد: آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین مطالبه‌ای بین‌المللی است که رژیم صهیونیستی سال‌هاست با زیاده‌خواهی‌های خود مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون رانده و بر همین اساس حمایت از مظلومان وظیفه‌‌ای همگانی است.

,

وی ابراز داشت: بی‌تفاوتی نسبت به جنایت‌های آنان باعث افزایش دامنه‌ فعالیت‌شان می‌شود و آنها با فراغ بال بیشتری به اقدامات تروریستی خود ادامه می‌دهند.

,

سرهنگ یوسفوند با اشاره به حملات تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، بیان داشت: داعش وگروه‌های تروریستی-تکفیری محصول اجماع نظام سلطه و رژیم صهیونیستی و همکاری کشورهای مرتجع منطقه همچون آل سعود هستند.

,

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته گروه‌های تروریستی و تکفیری و حامیان منطقه‌ای آنها اصلی‌ترین عاملان ناامنی منطقه و کشتار صدها هزار انسان بیگناه بوده‌اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه الشتر در ادامه با اشاره به حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به گروه‌های تروریستی در دیرالزور، تصریح کرد: پیام حمله موشکی ایران به گستاخی تروریست‌ها این است که در صورت تداوم شرارت در ایران با پاسخ‌های کوبنده‌تری مواجه خواهند شد و انتظار عکس‌العمل‌های سخت‌تری از ایران را داشته باشند.

,

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز داشت: مراسم روز قدس امسال، ضمن محکوم کردن حملات تروریستی، پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد و ملت ایران اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس به ندای امام راحل لبیک خواهند گفت و فریاد آزادی فلسطین را سر خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه