اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان سلسله خبر داد

200 بسته سبد کالا بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است

200 بسته سبد کالا بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سلسله به مناسبت ماه پرفیض و برکت رمضان طرح ضیافت ایتام برای 240 خانوار به مبلغ 32 میلیون ریال و توزیع 200 بسته سبد کالا بین نیازمندان مناطق محروم به مبلغ 100 میلیون ریال را انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «علی‌اشرف جهانیان» در گفتگو با خبرنگار لرسو با اشاره به برنامه‌های اجرایی کمیته‌امداد در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی کمیته امداد درایام ماه مبارک رمضان با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت خیران انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

وی به اقدامات صورت‌گرفته به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سلسله به مناسبت ماه پرفیض و برکت رمضان طرح ضیافت ایتام برای 240 خانوار به مبلغ 32 میلیون ریال و توزیع 200 بسته سبد کالا بین نیازمندان مناطق محروم به مبلغ 100 میلیون ریال را انجام داده است.

,

رئیس کمیته امداد سلسله ادامه داد: 41 بسته حمایتی سبد کالا به مبلغ 50 میلیون ریال بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

,

وی خاطرنشان ساخت: از اقدامات مهم کمیته امداد شهرستان، حامی‌یابی طرح محسنین به تعداد 125حامی بوده است.

,

جهانیان به طرح ضیافت افطارالمؤمنین در این شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: در این شهرستان طرح ضیافت افطارالمومنین دفتر مقام معظم رهبری با همکاری دفتر امام جمعه محترم شهرستان و خیرین به مبلغ 60 میلیون ریال که هم‌اکنون نیز در حال اجراست برگزار شده است.

,

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد شهرستان، امداد و ساماندهی مددجویان و کمک در جهت بهبود معیشت آنها با اعطای تسهیلات بانکی از طریق تقویت تعاونی‌های مددجویی می‌باشد.

,

وی افزود: با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های حمایتی فرآیند توانمندسازی مددجویان با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

,

رئیس کمیته امداد سلسله گفت: کمیته امداد شهرستان سلسله سال جدید را با نام سال شکوفایی زکات آغاز نموده است و اولین همایش زکات با حضور مسئولین و مروجین جهاد کشاورزی و عاملین زکات برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه کمیته امداد تنها نهاد قانونی برای جمع‌آوری زکات در شهرستان می‌باشد، افزود: 10هزار پاکت جمع‌آوری زکات در بین مردم شریف توزیع گردیده که از مردم خیراندیش شهرستان استدعا داریم در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

,

جهانیان در پایان خاطرنشان ساخت: این نهاد همچنان نیازمند کمک‌های مادی و معنوی مردم می‌باشد و شماره حساب 10525838000 آماده‌ی دریافت کمک‌های نقدی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه