اخبار داغ

به مناسبت روزقدس؛

مردم اسدآباد: قدس تنها نیست؛ همه می‌آئیم

مردم اسدآباد: قدس تنها نیست؛ همه می‌آئیم
روزه‌داران اسدآبادی همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر می‌آفریند و همه می‌آیند که بگویند قدس تنها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ فردا آخرین جمعه ماه است؛ همه می‌دانیم این جمعه با همه جمعه‌های دیگر فرق دارد، با همه جمعه‌هایی که می‌ایند و می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال, ؛ ,

جمعه‌هایی که گاهی با دلگیری می‌گذرد و دلت فرقی با غروب جمعه نمی‌کند؛ پرتلاطم می‌شود و پر اشوب.

,

این جمعه بزرگ است، به بزرگی گرفتن حق از باطل به پهنای استقامت و مقاومت است. این جمعه بوی دفاع می‌دهد و ایثار عطر ماندگار شهادت را دارد و بوی دلنشین دفاع را.

,

, ,

آری درست حدس زدید این جمعه  جمعه قدس است؛ جمعه اولین قبله مسلمانی و ایمان و اسلام.  جمعه اولین مسجدی که مابین دو تا مثلث بی‌دین و بی عشق اسیر شده اما باز مقاوم است.

,

نمی‌دانم چند سال است که همین‌طور مقاوم ایستاده اما می‌دانم که همیشه مقاوم می‌ایستد.  این جمعه جمعه فلسطین است. جمعه کودکانی که ندانسته شربت شهادت را نوشیدند روز مادرانی است که کنار نوار غزه جان دادن فرزندانشان را دیدند روز عروس‌هایی است که هنوز حنای دست‌شان خشک نشده لباس سیاه به تن کردند و مهر بیوه بودن به پیشانی زدن.

,

به همین مناسبت در میان مردم حاضر شدیم تا در گزارشی میدانی از حضور حماسی آنان مطلع شویم؛

,

نویسنده اسدآبادی می‌گوید: این جمعه جمعه دفاع است. دفاع از حق و حقیقت و انسانیت. دفاع از اینکه نباید خون بی‌گناهی به زمین بریزد.

,

, ,

فاطمه بگزاده ازآمدنش در بین راهپیمایی کنندگان می‌گوید: ما همه می‌آییم. قدس متعلق به همه مسلمانان است. می‌آیم و مشت‌های گره کرده‌مان را با شعار مرگ بر دشمن به دهان صهیونیست می‌کوبیم.

,

 

,

وی ادامه می‌دهد: ما همگی می‌اییم تا نشان دهیم مسلمانی تنها نیست تاخون به رگ داریم می‌تازیم و به این مسلمانی افتخار می‌کنیم.

,

 

,

جمعه قدس؛ جمعه دفاع از حقانیت و انسانیت است

, جمعه قدس؛ جمعه دفاع از حقانیت و انسانیت است,

این نویسنده اسدآبادی که اخیرا" دو تا کتابش در خصوص دفاع مقدس به چاپ رسیده می‌گوید: ما نه از جنس ضعفیم ونه از جنس تنهایی‌. مشت‌هایمان در کنار هم می‌شود بمب، موشک، خمپاره و گلوله فرود می‌اید به سرزمین کفر، بی‌دینی، خیانت و شرک تا نشان دهیم بر جهانیان که مسلمانی تا ابد خواهد درخشید و تاریخ هرگز در صفحه روزگارش نخواهد دید که مسلمانی نیست شد و قدس تنها ماند.

,

 

,

او می‌گوید: ما می‌آییم تا نشان دهیم که نگهدارنده خون شهیدان‌مان هستیم و تا اخرعمر پا به پای سیدعلی می‌مانیم و گوش به فرمانش هستیم. 

,

 

,

سعید پرویز می‌گوید: روز جهانی قدس مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که یک سال پس از انقلاب در اخرین روز جمعه ماه رمضان  و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

,

, ,

وی گفت: برای به تصویر کشیدن اتحاد مردم ایران با ملت‌های مسلمان همه باید در راهپیمایی شرکت کنیم و البته وظیفه هر ایرانی و مسلمانی حمایت همدلی ، وحدت و پشتیبانی از ملت‌های مسلمان و ستمدیده است.

,

مشت می‌شویم بر دهان استکبار

, مشت می‌شویم بر دهان استکبار ,

این شهروند با بیان اینکه با حضور حداکثری ملت ایران مشت محکمی را به دهان دشمنان این مرزوبوم و علی‌الخصوص دستان پشت پرده این حمله‌های بچگانه و این ترقه بازی‌ها می‌زنیم، گفت:  همه بدانند که نمی‌تواند با این کارها هیچ خللی را در وحدت مردم همیشه در صحنه ایران به وجود بیاورد بلکه باعث انسجام بیشترملت غیور ایران شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: اقتدار ایران توسط موشک‌های سپاه پاسداران پیام کلی برای همه انها که چشم به وحدت مردم ما دوختند، بود و پیام حضورما مشت بزرگ و محکم بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

,

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد هم قدس را قبله اول مسلمانان و نماد اتحاد و همدلی و همبستگی جهان اسلام در مقابل دنیای استکبار دانست و گفت: با توجه به دسیسه‌های دشمنان جهان اسلام و بویژه در سال‌های اخیر سعی دارند گروه‌هایی از جهان اسلام را به عنوان دشمنان هم با هم درگیر کنند.

,

جلال بختیاری ادامه داد: آنان به عبارتی مساله اصلی جبهه مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم را به حاشیه ببرند و خط دفاع و مقاومت را عوض کنند؛

,

شرکت در راهپیمایی یک ضرورت و پیامی از اتحاد است

, شرکت در راهپیمایی یک ضرورت و پیامی از اتحاد است,

وی با بیان اینکه در حال حاضر ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس بیشتر احساس میشود، افزود: پیام حضور ما در راهپیمایی روز قدس در عرصه بین المللی اتحاد و همبستگی و مقاومت در برابر گروهای تکفیری و ائتلاف خود خوانده عبری عربی و غربی است که امت اسلامی هوشیارتر از همیشه دسیسه‌های آن‌ها را شناخته و در مقابلشان خواهد ایستاد.

,

, ,

بخیتاری خاطرنشان کرد: ما هر زمان که با اتکا به خدای متعال و پیروی از منویات و هدایت های الهی رهبر حکیم و اندیشمند انقلاب در عرصه‌های بین المللی و جهانی با قوت و قدرت عمل کردیم دشمن عقب نشسته و به زانو درآمده و هر زمانی که کوتاهی کردیم و از خود ضعف نشان دادیم دشمن جری و خبیث‌تر از قبل شده است.

,

وی از چاپ 7 نوع تراکت و عکس نوشته برای راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: این تراکتها در دست مردم قرار میگیرد تا یکبار دیگر انزجار از صهیونیست، اسرائیل و آمریکا نشان داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه