اخبار داغ

امام جمعه اهرم:

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده حمایت جهان اسلام از مظلوم است

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده حمایت جهان اسلام از مظلوم است
راستگو امام جمعه اهرم در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: روزجهانی قدس، به نمادی در جهت مقابله و رویارویی مظلوم در برابر ظلم تبدیل شده است و حضور با شکوه شما مردم نشان دهنده حمایت جهان اسلام ازمظلوم و مظلومیت در برابر ظالم و استکبار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عیسی راستگو امام جمعه اهرم در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: جمعه آخر ماه رمضان نزدیک می شود و همه ما را متوجه روز جهانی قدس  میراث بزرگ امام راحل (ره) مینماید. روزی که ملت های آزاده خواه و مسلمان جهان با اعلام انزجار و نفرت خود از رژیم پلید وخونخوار اسرائیل و محکوم نمودن جنایات ضدبشری این رژیم غاصب با دهان روزه به خیابان ها می آیند وهمدردی خود را باملت مظلوم فلسطین اعلام میدارند.

وی افزود: روزجهانی قدس، به نمادی در جهت مقابله و رویارویی مظلوم در برابر ظلم تبدیل شده است و حضور با شکوه شما مردم نشان دهنده حمایت جهان اسلام ازمظلوم و مظلومیت در برابر ظالم و استکبار خواهد بود.

راستگو ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل امروز نمادی از تروریسم دولتی بوده وبا حمایت های کورکورانه ایادی غرب واستکبار وچراغ سبز آمریکا به جنایت های ضدبشری خود درغزه ادامه می دهد وسکوت مجامع بین المللی دراین خصوص جایی بس تامل وشرمندگی داشته وتنها راه نجات فلسطین مقابله با اسرائیل واتحادجهان اسلام می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,
,
,
,
,


وی در پایان گفت: از مردم خداجوی تنگستان و شهر اهرم دعوت می نمایم به ندای امام راحل رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری حفظه الله لبیک گفته و در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس که بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار میگردد شرکت فرمایید.

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه