اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سراب عنوان کرد:

امام خمینی(ره) احیاگر مسئله فلسطین/ به نابودی اسرائیل ایمان قلبی داریم

امام خمینی(ره) احیاگر مسئله فلسطین/ به نابودی اسرائیل ایمان قلبی داریم
کاظم قلعه گفت: : ما به نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده ایمان و یقین داریم چرا که امروز می بینیم اسرائیلی که به دنبال کشور گشایی خود از نیل تا فرات بود اکنون با قرار گرفتن در انزوا و برای حفظ امنیت خود به دنبال دیوارکشی به سرزمین اضغالی خود هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سرهنگ کاظم قلعه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: زمانی که حضرت امام خمینی (ره) جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس برای همبستگی جهان اسلام و کل آزادی خواهان عالم در جهت پاسداشت آرمان مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و تلاش برای آزاد سازی قبله اول مسلمین اعلام کردند کسی فکر نمی کرد این موضوع پژواکی بزرگ و کابوسی همیشگی برای سران و حامیان جهانی رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: امام خمینی روز قدس را به یو اللهی دیگر تبدیل کرد تا آرمان فلسطینی ها پایمال نشود, اما امروز نظام سلطه با تغییر حاکمان کاخ سفید به دنبال طراحی نقشه راه جدیدی هستند .

,

قلعه ادامه داد: به دنبال پیوند نامیمون میان ارتجاعی ترین حکومت عربی منطقه و صهیونیسم, مبارزه مسلحانه با رژیمی که جز زبان زور نمی فهمد و بمب خوشه ای بر سر کودکان و زنان و غیر نظامیان فر می ریزد, لوث نماید و آن را به سازشی که خود را موف به حفظ حقوق اشغالگران می داند جایگزین نماید.

,

فرمانده سپاه ناحیه سراب خاطر نشان کرد: امروز نظام سلطه در تلاش برای حفظ امنیت رژیمی است که تنها ۷۰ سال از تاسیس آن می گذرد و در سایه بیداری اسلامی این امنیت به مخاطره افتاده و نفس های آخر را می کشد.

,

وی افزود: ما به نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده ایمان و یقین داریم چرا که امروز می بینیم اسرائیلی که به دنبال کشور گشایی خود از نیل تا فرات بود اکنون با قرار گرفتن در انزوا و برای حفظ امنیت خود به دنبال دیوارکشی به سرزمین اضغالی خود هست.

,

این مقام نظامی با اشاره به فتنه تکفیری وهابی ابراز داشت: دشمن با راه اندازی جنگ بین شیعه و سنی و با توسعه, تقویت و پشتیبانی گروه های تکفیری و داعش و … می خواهد اسرائیل را به عنوان دشمن درجه یک مسلمانان به حاشیه امن بکشاند.

,

فرمانده سپاه ناحیه سراب عنوان کرد: با نگاهی به تحولات سیاسب و شرایط ویژه که در سطوح داخلی, منطقه ای و بین المللی به وقوع پیوسته , روز جهانی قدس امسال را از سالهای گذشته متفاوت تر و به مراتب حساس تر نموده است و امید است مردم انقلابی و با بصیرت و همیشه در صحنه با تکیه بر اعتقادات و ارزشهای الهی خود بار دیگر با حضور پرشور و شکوهنمد در راهپیمایی سراسری این پیام را به جهانیان صادر کنند که مسئله فلسطین همچنان مسئله مسئله اساسی اسلام و انقلابیون و وجدان های بیدار و آزادی خواه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه